1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Votos)

260912 compos25s00Galiza - Diário Liberdade - Manifestantes saírom do Parlamento e chegárom à Praça do Obradoiro. Várias dúzias de polícias espanhóis se ocupárom de evitar que manifestaçom pudesse sair do rego.


Apesar do tempo chuvoso e frio com que o outono começou há já uns dias na capital galega, cerca de 500 pessoas, segundo confirmárom ao Diário Liberdade pessoas assistentes, acompanhárom a convocatória deste 25S em Compostela.

Por volta das 20:00 horas, os e as manifestantes juntavam-se às portas do Parlamento atonómico, separado do povo por várias dúzias de agentes policiais (trinta, segundo a imprensa burguesa). À cabeça da manifestaçom, umha faixa na que se lia "Estamos fartos/as, Todo o poder para o povo" abriu passagem à coluna, que se circulou polas ruas molhadas até a Praça do Obradoiro, entre vozes de "O capitalismo nom se reforma, detrói-se" ou "Este sistema imo-lo deitar", entre outras.

Umha concentraçom às portas do Palácio de Rajoi (fortemente custodiado pola polícia, mais umha vez) foi o ponto final ao protesto compostelano.

260912 compos25s0

Fotos enviadas por um manifestante ao Diário Liberdade


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.