1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)
Xurxo Martiz Crespo

Clica na imagem para ver o perfil e outros textos do autor ou autora

Em coluna

Os «marxistas» de Cristina

Xurxo Martiz Crespo - Publicado: Segunda, 23 Abril 2012 23:45

Xurxo Martínez Crespo

A imprensa espanhola parece o camarote dos irmaos Marx, está como o seu mentor «intelectual», Mariano Rajoi: «vivendo na desordem». A Marx, Karl, que nom tinha irmaos, saírom-lhe filhos desde Havana até Buenos Aires, passando pola Grenada que nom tivérom problema com invadir e esmagar, e fazendo paragens intermitentes por toda a geografia latino-americana numha viagem de décadas.


É umha viagem inversa à do Che, das Caraíbas para o sul. Na ediçom impressa do domingo 22 de abril, o jornal El Mundo assegurava num subtítulo que os jovens que acompanham Cristina Fernández no governo argentino som ideologicamente marxistas.

O pensador italiano Raffaele Simone, autor do monstro amável. O mundo vira de direita?, assegurava que hoje ser de esquerda (da para valer, não da versão marketing europeia) é um dos mais graves insultos que pode receber uma pessoa na Europa, pelisso Silvio Berlusconi nom duvidava em insultar os seus adversários políticos, carente de argumentos, com o utilitario comunista! comunista!

O discurso oficial de meios e da classe política espanhola, cansativo e repetitivo, segundo o qual o responsável por todo o mal é o «outro» e os culpados som os «outros» (Zapatero, os «mercados», Argentina, Chávez, o anticlericalismo, o marxismo, etc.) durará enquanto as principais preocupaçons «materiais» da sociedade espanhola forem o futebol, Nadal, o terrorismo e a televisom (as «espirituais» estám entre parênteses.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.