1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

161014 juizEstado espanhol - Ceivar - Por quarto ano consecutivo o palácio de Aiete em Gipuzkoa foi o cenário do grupo de reuniom dos sectores vascos que trabalham em prol da resoluçom do conflito em Euskal Herria. Na tarde de ontem a turma foi para um profesor universitário, um forense e para o juiz da Audiencia Nacional, José Ricardo de Prada.


O magistrado De Prada adotou umha posiçom contundente na sua intervençom referindo-se a que a verdade judicial "es fragmentaria, interesada, alejada de la realidad y ello porque se ha etiquetado todo en torno al terrorismo". Do mesmo jeito aludiu ao Estado de Direito no caso basco, José Ricardo de Prada puxo em entredito a legalidade de sancionar a pertença a associaçons baixo o argumento de que formam parte do "entramado institucional de ETA" já que a atividade que levavam a cabo estas agrupaçons era exclusivamente política.

Finalmente o juiz da Audiencia Nacional citou as incomunicaçons e torturas. Sobre a incomunicaçom à que se submetem às detidas políticas, De Prada afirmou que se gera um binómio no que vai relacionada a incomunicaçom com a tortura e lembrou as sançons impostas por Estrasburgo a Espanha por este motivo. José Ricardo de Prada concluiu reconhecendo a aplicaçom dum tratamento penitenciário "desigual, extraordinario y rígido".

Este magistrado nom e a primeira vez que sae à palestra com declaraçons semelhantes que questionam ao Poder Judicial. A última vez foi no Campus de Verano organizado pola Universidad Complutense de Madrid na que qualificou como "altas y desproporcionadas" as penas que están a cumprir os presos vinculados com ETA e sinalara que "hay un régimen de cumplimiento de penas totalmente desigual en relación con el resto de presos".


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.