1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

manosEstado espanhol - Ceivar - Há umhas poucas horas tinhamos a informaçom promovida desde Cárcel igual Tortura dumha convocatória de acçons descentralizadas como medida de apoio às presas antifascistas que estám levando umha greve de fome indefinida para denunciar as mortes nas prisons.


A semana reivindicativa começou no dia de ontem 21 de Fevereiro e rematará o vindeiro 2 de Março.

Só no que levamos de 2014 já fôrom três os presos políticos mortos dentro dos muros das cadeias. Trata-se dos companheiros Orka, Arkaitz Bellón e J. G. R. Este dado o que confirma é que as Instituçons Penitenciárias som centros de extermínio donde as torturas físicas e psicológicas estám à orde do dia e que lamentavelmente conduzem à morte a muitas das encarceradas.

Desde Ceivar queremos mostar toda a nossa solidariedade com as presas políticas e respaldar as suas reivindicaçons legítimas. Do mesmo jeito animar-vos a que difundades as situaçons polas que estám a atravessar estas militantes e sensibilizar à cidadania para que os atos denigrantes aos que se vem submetidas deixem de ser umha constante.

http://www.carceligualtortura.org/?q=article/semana-de-acciones-descentralizadas-en-apoyo-lxs-presxs-en-huelga-de-hambre-indefinida-y

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.