1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

060214 arkaitzEuskal Herria - Boltxe - O preso político basco Arkaitz Bellón, natural de Elórrio, apareceu morto numha cela da prisom do Porto de Santa María (Cádis, Andaluzia).


Estas som as conseqüências da política carcerária dos partidos espanhóis contra a dissidência basca.

Amanhá poderemos ver mesmos gestos compungidos e falsos de todos aquelas e aqueles que podendo acabar com o problema, o único que fam é falar e nom fazer nada. Amanhá veremos o PNV e o seu lehendakari a pedir umha mudança na política penitenciária espanhola, mas a sua polícia política dedicará-se a reprimir e encadear quantas pessoas mostrarem a sua solidariedade com o falecido e sua família e amig@s. Nada dixérom, e menos ainda figérom, estes "fazedores de paz" quando Arkaitz denunciou umha malheira por parte dos carcereiros de Sevilha há escassamentes um mês.

Assim mesmo, meios de comunicaçom espanhois ignorarám a notícia ou mesmo descontextualizarám para passar rapidamente a mais um tema e os partidos espanhóis dirám que som coincidências e que nada tem de mudar.

Se nom for resolvido o problema das prisioneiras e prisioneiros políticos bascos, é difícil pensar na possibilidade do avanço no caminho face a cicatrizaçom das feridas que Euskal Herria mantém sangrantes na atualidade, já que a morte de Arkaitz demonstra que ainda estám mais abertas do que nunca. E nom pensemos que a soluçom tem de vir da assunçom de parte dos pres@s da dor causada, nem propor umha saída individualizada. O único caminho possível tem de ser a Amnistia.

Agur eta ohore eusko gudaria!
Arkaitz gogoan zaitugu!

Foto abaixo: Imagem da bandeira basca com crespom negro na vila de nascença do preso político falecido numha prisom espanhola.

060214 elorrio

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.