1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

300813 catalunha autocolante placaPaísos Cataláns - Sermos Galiza - Marta Vilalta foi sancionada pola Garda Civil espanhola no Aragom porque levava perto da placa o 'CAT' que identifica o nome da Catalunha.


Coimas por diferenciar-se. Assim o denunciam as pessoas afetadas. A Guarda Civil multou sábado passado por levar o autocolante 'Cat' na placa do carro à deputada de ERC no Parlamento catalám Marta Vilalta, que viajava junto ao líder das mocidades do partido (JERC), Gerard Gómez del Moral.

Os factos tivérom lugar na estrada que liga as cidades de Vielha e Lleida, num dos trechos que transcorre por território administrativo aragonês.

Segundo Gómez del Moral, “os policiais estavam estacionados a um lado e arrancou ao passar o carro guiado pola deputada, como se estivessem ali só para caçar os cataláns que levassem esse autocolante”. Na coima, de 200 euros, a Guarda Civil argumenta que as placas “apresentam obstáculos que empecem a leitura e identificaçom”.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.