1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

211212 emigracomEstado espanhol - Briga - A rede EURES, que recentemente estivo em Compostela promocionando a captaçom de futur@s trabalhadores e trabalhadoras para o centro capitalista da Uniom Europeia, vai receber plena colaboraçom em cargo às contas públicas espanholas polo seu trabalho de acordo ao Real Decreto promovido polo Ministério espanhol de emprego.


A administraçom espanhola pretende contribuir economicamente com 50.000€ a que umha instituiçom comunitária dé saída laboral aos jovens desempregad@s.

Ainda nom há umha semana que o presidente do governo espanhol assegurava que em 12 meses Espanha estaria já remontando a crise sistémica. Entom, para que continuar dilapidando recursos públicos, e para que continuar fomentando o abandono do próprio país se o amencer está tam perto?

O Partido Popular volta a demonstrar mais umha vez o seu perfil claramente capitalista, fiel ao euro e à pátria do peto e do papel-moeda, fazendo política contra o futuro imediato dum estado que nom é capaz de oferecer trabalho à metade da sua populaçom juvenil ativa. O estado espanhol encontra-se tam derrotado e humilhado entre os grandes tubarons alemáns, que a única bandeira que pode ondear é a do náufrago que oferece os seus vástagos a saldo para trabalhar no primeiro transatlántico que passe.

O afundamento do estado espanhol no panorama de recentralizaçom do capital europeu é um fenómeno em que a juventude trabalhadora torna mercadoria excedente e potencialmente perigosa. Até o ponto de subvencionar os países que se vam beneficiar dela porque o fagam.

Galiza continua entretanto amarrada a umha Espanha que nos arrasta aos fundos marinhos. Espanha tem pouco que oferecer-nos, e a sua debilidade deve ser virada em fortaleza para desatar os laços que submergem a juventude galega numha maré de ida e volta sem estabilidade no horizonte. Espanha e a UE, som inimigos a bater. Emigrar nom é um prazer. Se nom, que se vaiam eles!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.