1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

081013 os tres deputados das cupPaísos Cataláns - Sermos Galiza - As forças de esquerda independentista som as únicas que cresceriam, segundo a sondagem do rotativo barcelonês, caso houvesse agora eleiçons. A social-democracia independentista de ERC conseguiria 37 representantes (16 mais que agora). A direita independentista de CIU perde 14 escanos, a social-democracia federalista do PSC 5 e a direita espanolista do PP entre 3 e 5. "O mapa eleitoral da Transiçom esfarela" intitula o diário catalám.


 

A vaga soberanista ganha força claramente independentista e aposta por construir o país em chave de esquerda. Isso é o que reflete o jornal La Vanguardia a um ano das eleiçons (outubro 2012) e que deixa um panorama em que só as forças de esquerda e independentistas (ERC e as CUP) incrementam representaçom. O resto, perde escanos.

A sondagem indica que o independentismo social-democata de Esquerra já lhe disputa a supremacía à direita independentista de CIU. Ambas as formaçons empatam em número de cadeiras: 36/37. ERC subiria entre 15 e 16 (tivo 21 nas passadas eleiçons de outubro de 2012). CIU baixaria entre 13 e 14.

Ascenso

A esquerda revolucionária das CUP duplicariam a representaçom e teriam seis cadeiras frente às 3 que tenhem agora. Un aumento que afortala o independentismo mais combativo e numha chave de crítica total do sistema.

No que atinge à esquerda federalista de Iniciativa per Catalunya-Els Verds (IC-V), manteriam a representaçom (13) no melhor dos casos, se bem a sondagem assinala a possibilidade de que perda um escano.

Queda do espanholismo

A terceira foça no Parlament, o federalismo social-democrata do PSC, perde segundo este estudo de 4 a 5 deputados, caindo dos 20 que tem agora a 15/16. Na mesma linha está o Partido Popular, que caeria até os 14 ou 15 escanos (em outubro de 2012 tivo 19).

A única forza espanholista e de direitas que nom baixaria seria Ciutadans, que se houvesse agora eleiçons manteria os 9 representantes que tivera daquela.


Foto: Deputados e deputada das Candidaturas da Unidade Popular da Catalunha.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.