1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

130310 lenineEstado espanhol - Diário Liberdade - Sob o pretexto de que leva para confusom, o Estado espanhol proíbe a inscriçom no registo civil do nome Lenine, frequente na América Latina.


Embora o nome seja o pseudónimo do líder da revoluçom russa de 1917, o Estado entende que socialmente é apercebido como um sobrenome polo que obriga os estrangeiros que pretendem nacionalizar-se a procurarem um novo nome.

O argumento da Procuradoria, absurdo e plenamente político, aponta que os que se chamarem Lenine deverám substituir o nome no registo por 'outro ajustado a direito', entendendo que a alcunha do líder bolchevique infringe as normas do Registo Civil.

'Segundo a doutrina reiterada da Direçom Geral dos Registos e do Notariado, estám proibidos os nomes que fagam confusa a identificaçom das pessoas', apontam, como por exemplo, 'quando um nome poda ser confundido com um apelido'. Neste caso o argumento é ridículo pois, na verdade, Lenine nom era o nome de Vladimir Illich Ulianov, mas a alcunha.

Porém –eis o absurdo maior– a procuradoria entende que nom é um apelido, mas mostra uma inusitada capacidade para interpretar o sentir popular ou, por outras palavras, a ignorância do povo, entendendo que os cidadaos do Estado espanhol desconhecem esta questom.

Eis o conceito da democracia no Estado espanhol. 

Precedentes:

Já na Galiza, um casal de Lugo tentou nos anos trinta do século XX inscrever um filho como Lenine e umha filha como Igualdade, sendo a proposta desestimada.

Com informaçons de Público.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.