1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

220815 colunaCurdistám - Diário Liberdade - As imagenes de soldados com suas botas sobre cadáveres de rapazes estám presentes em muitas publicaçons turcas.


 Pretendem com a difusom desses materiais dar uma imagen intimidatória mas, na realidade, som um documento do genocídio que desatou o Estado fascista turco no Curdistám Norte.

Autênticos crimes de guerra sobre a populaçom indefesa nos quais som especialistas os genocidas.

Informa-se de cruentos combates em Semdinli. A localidade, como outras muitas declaradas em "zona de segurança militar temporária" ou "de segurança especial", está sem os serviços basicos e sem telefonia. As milícias populares mantenhem as suas posiçons e realizam controlos nos acessos.

Informa-se da morte de cinco soldados turcos em diversas açons na província de Diyarbakir, segundo o comando militar, dous ao explodir umha mina à passagem de umha coluna de veículos militares em Hani e outros três em confrontos com milicianos do PKK em Lice. O governador de Diyarbakir foi destitiuído.

Entretanto, continuam as detençons em massa de militantes curdos polo Estado turco, ultrapassando já o número de 1.700 desde o passado mês de julho.

A guerrilha independentista do PKK, obrigada a suspender o cessar-fogo, está a responder com ataques armados os bombardeamentos aéreos e operaçons terrestres do exército turco contra a populaçom civil curda.

Dá-se a gravíssima circunstáncia de que o PKK estava a ser um dos principais bastions de resistência contra o terrorismo do Estado Islámico em território sírio. Diversos meios interpretárom a entrada de avions turcos à caça de curdos como "a nova força aérea do Estado Islámico", vista a colaboraçom objetiva do governo islamista turco com o terrorismo na regiom.

Com informaçons do Diario Ocutubre.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.