1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

300614 bretanha reunifiBretanha - Sermos Galiza - [XMP] A manifestaçom para demandar "o direito a decidir" frente à divisom territorial imposta por Paris e que separa este país reúne cerca de 15.000 pessoas.


Por umha Bretanha reunificada e polo direito a decidir. Sob esta chamada marchárom em Nantes o passada fim de semana cerca de 15.000 pessoas (segundo a organizaçom, a Polícia rebaixa a cifra a 9.000). O protesto demandava um referendo para que o Loira Atlántico poda separar-se da regiom de País e reunifircar-se com Breizh (a Bretanha), na qual ficava historicamente.

A marcha estava convocada por Bretagne Réunie e Breizh=44 e apoiada por diferentes coletivos e entidades culturais, sindicais, políticas e sociais. Paris iniciou umha proposta de reforma territorial da República que, porém, mantén o ‘status quo’ a respeito de Breizh, separando artificialmente este país entre duas regions.

Além do mais, o nacionalismo bretom trabalha para que o debate sobre a reunificaçom nom se desligue da demanda de maiores cotas de autogoverno.

“Ao serviço da cidadania e a prosperidade”

O nacionalismo aposta por umha reforma territorial “de espaços culturais, económicos e humanos, ao serviço da cidadania e da prosperidade”, com umha Breizh unificada (4,4 milhons de habitantes), com capital em Brest e com Nantes e Rennes como principais cidades.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.