1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

250912 ameEstado espanhol - Diário Liberdade - Nom só alguns altos comandos reformados da instituiçom castrense espanhola lançam abertas ameaças aos "separatistas", o nível de pressom dos herdeiros do golpismo de 1936 já ameaçam coletivamente.


Os meios espanhóis do sistema dam ampla difusom ao que denominam "advertência" da Associaçom de Militares espanhóis (AME), integrada por membros do Exército que nom se encontram no ativo, mas que nom deixam de expressar a ideologia golpista e de espanholismo extremo que sempre caraterizou a maoiria dos seus integrantes.

Concretamente, o referido coletivo advertiu que os que "promovem a fratura de Espanha", em clara referência ao processo social que na Catalunha está a conduzir a um processo institucional de possível emancipaçom nacional, sustentado no que parece ser umha ampla maioria do povo catalám.

Os militares espanhóis afirmam que "a atitude do presidente da Generalitat da Catalunha e dos membros separatistas do seu Parlamento é improcedente e inadmissível". Apelando à Constituiçom de 1978, outorgada polo franquismo e ainda em vigor no Estado espanhol, a AME afirma que o Governo espanhol deve "aplicar a constituiçom para suprimir qualquer atisbo de secessom". Caso isso nom aconteça, as forças armadas poderiam ver-se, continua a AME, "na tessitura de cumprir escrupulosa e estrtitamente com a missom que a Carta Magna lhes atribui de garantir a soberania e independência da nossa pátria". (sic)

A ameaça dos militares organizados na AME continua referindo-se aos responsáveis institucionais cataláns que puderem apoiar um processo soberanista: "terám que responder com todo o máximo rigor de tam grave acusaçom de alta traiçom perante os tribunais no ámbito da jurisdiçom castrense".

Éo clássico golpismo filofascista que nunca abandonou a instituiçom militar espanhola e que, mais umha vez, se exibe impunemente tal e como é. Nom temos constáncia de qualquer denúncia, puniçom ou advertência por parte do Governo espanhol perante semelhante declaraçom de guerra de elementos cujos salários som pagos com o dinheiro de todos os habitantes do Estado espanhol, incluídos, por imperativo legal, cataláns, bascos e galegos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.