1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

270410_planetaterra2Primeira Linha - A I Conferência Mundial dos Povos sobre a Mudança Climática impulsionada polo governo de Evo Morales na Bolívia e decorrida em Cochabamba finalizou com a conclusom de que é o próprio sistema capitalista o causante da situaçom de crise ambiental que vive o planeta.


Até 20.000 pessoas participárom nesta cimeira durante os três dias de debates, tanto em representaçom de diferentes governos e de movimentos sociais como participando a nível individual. A segunda ediçom da Conferência ficou fixada para o ano vindouro na cidade de Cancum (México).

Alguns dos acordos tomados e feitos públicos na finalizaçom desta cimeira som o respaldo ao Protocolo e Kioto e a exigência do seu cumprimento, a proposta de que os países ricos destinem um mínimo do 6% do seu PIB para combater o processo de mudança climática, a aposta por transformaçons tecnológicas compatíveis com a preservaçom do meio, a recuperaçom das agriculturas locais camponesas e indígenas e dos seus métodos e conhecimentos ou a proposta de um Referendo Mundial sobre a mudança climática.

Mas também houvo vozes da esquerda boliviana críticas com a Conferência e com as posiçons do governo de Evo Morales, acusando-o de praticar um anticapitalismo retórico mentres favorece projectos estractivos promovidos por transnacionais que afectam territórios indígenas e agrícolas do país andino, e megaprojectos como o IIRS (Integraçom da Infraestrutura Regional Sul-Americana) no que participam diversos governos da América do Sul e que foi desenhado por bancos e construtoras privadas, e que supom a construçom de grandes infraestruturas que danam territórios indígenas e áreas protegidas.

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.