1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

260410_vulcam.jpgGalizalivre - Superada a paralise ocasionada pola cinza emitida à atmosfera desde o vulcám Islandês Eyjafjalla, a industria aeronáutica europeia começa a tirar o regueiro de cifras com as perdas sofridas.


Os dados falam de arredor de 1.265 milhos de euros que se teriam deixado de ganhar num exercício já marcado pola crise. A pesar das cifras, o sucesso do vulcám encerra muita mais informaçom, até mesmo se converte numha radiografia do estado actual da sociedade europeia.

Quem som os afectados?

Milheiros de pessoas ficarom estancadas em geografias alheias, além dessa circunstancia puramente ocasional, a verdadeira emergência sofreria-na 800 pessoas que viviam nas imediaçons terrestres afectadas polo vulcám, pessoas que se virom afectadas por inundaçons como consequência do des-geo do glaciar próximo ao vulcám. Porém para a maioria da populaçom tele-vidente, os fluxos de capital que viajam de aeroporto em aeroporto tornaram-se as principais vitimas da catástrofe.

As cifras do turismo

Alguns indicadores económicos sobre o turismo podem explicar a alarma mediática criada na última semana. Segundo o Instituto de Estudos Turísticos Espanhol, no ano 2008 os cidadãos da Uniom Europeia gastarom um total de 265.759 milhos de euros em consumo de turismo. Tam só no estado espanhol a cifra ascende a 41.901 milhos, sendo o estado da Uniom Europeia que mais ingressou. Segundo dados do mesmo organismo, até Fevereiro do 2010 os turistas chegados ao Reino de Espanha já gastaram só em dous meses a suma de 2.534 milhos. Destas cifras, cabe destacar que na Galiza o gasto percentual da quantidade sinalada até fevereiro foi inferior do 5%; apesar do esbanjamento de capital público com motivo da celebraçom do ano Jacobeu, o turismo procedente da Europa continua a concentra-se nos polos tradicionais de destino: Catalunya, Levante e Canarias.

Algumhas especulaçons sobre os efeitos do vulcám

Fora do económico, o vulcám mesmo poderia ter efeitos positivos na regulaçom climática; as cinzas emitidas junto com o dióxido de xofre podem chagar a criar umha capa densa que se estanca na atmosfera durante um período (até anos) filtrando assim os raios solares. Isto ocoreu em 1991 nas Filipinas, mas nom se passará desta volta por que a emissom de cinzas nom chegou até alturas de estabilidade. As industrias contaminantes nom podem à fim celebrar nem umha pisca do ocorrido.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.