1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (6 Votos)

180414 assassinosUcrânia - Diário Liberdade - Os nazis maidanistas promocionados polos EUA, UE e meios pró-imperialistas ocidentais, protagonizam um vídeo disponível na internet, em que degolam um ex-chefe policial de Donetsk (recém constituída República Popular) na sua casa, em presença da mulher.


O vídeo, de umha grande dureza, mostra como a vítima se desangra, segurada polos nazis, durante uns segundos após ser degolado, enquanto retenhem a mulher, que observa o assassinato.

Para nom haver dúvidas, tanto a simbologia dos nazis como as cores e anagramas exibidos no vídeo identificam a açom como protagonizada pola extrema-direita que co-governa a Ucránia após o golpe de estado patrocinado polos EUA e a Uniom Europeia. Som as cores dos "democratas" que protagonizárom a "revoluçom pró-UE" em Kiev.

Como música de fundo, o Hino Nacional ucraniano acompanha a agonia do polícia do leste da Ucránia, que finalmente fica deitado no chao num grande charco de sangue.

As imagens constituem umha verdadeira provocaçom e, no momento de esta informaçom ser redigida, os grandes media ocidentais estám a silenciar o caso, que coincide com a assinatura de um acordo entre Ucránia, Rússia, Estados Unidos e Uniom Europeia para evitar a guerra.

Resta agora comprovar qual será a resposta da populaçom do leste ucraniano e, sobretodo, do governo russo perante um flagrante assassinato fascista exibido com aparente impunidade na internet.

As imagens, de extrema violência, podem ser visionadas neste link, mas advertimos sobre a dureza das mesmas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.