O Diário Liberdade utiliza cookies para o melhor funcionamento do portal.

O uso deste site implica a aceitaçom do uso das ditas cookies. Podes obter mais informaçom aqui

Aceitar

esc.redimensionadoGaliza - BRIGA - Vamos avançando conteúdos. Nesta Escola de Formaçom, a chegar em menos de 15 dias, a cidade da Corunha acolherá jovens de todo o país pola primeira vez em doze ediçons.

Gallaecia escudoGaliza - PGL - [André Seoane Antelo] Nos finais do século VI da nossa era chegava ao Reino Suevo da Galiza um sacerdote chamado Martinho.

6congresoGaliza - Primeira Linha - Compostela acolherá domingo 26 de abril 6º Congresso ordinário de Primeira Linha. As Tese Política que o máximo organismo de decisom do nosso partido vai debater analisará os movimentos operados no seio da esquerda patriótica desde o 5º Congresso (novembro 2010), atualizando a caraterizaçom que figemos da esquerda independentista no 2º Congresso (junho 1999).

100315 movsocGaliza - Diário Liberdade - [Armando Ribadulha] A história é evolução e aprendizagem. Cuba com Fidel são e serão um exemplo da luta anti-imperialistas, mas quando a permanência no poder se eterniza, os processos estagnam-se e degeneram.

logoEscolaGaliza - EscolaNQCMR - No mês de março, mês da Classe Operária Galega, dá os primeiros passos públicos o novo organismo de formaçom em que o nosso partido, Primeira Linha, vem trabalhando nos últimos meses.

imagesGaliza - Sermos Galiza - [Carlos C. Varela]“A conspiração dos corpos. Não dos espíritos
críticos, senão das corporeidades críticas
Tiqqun, Como fazer?

Cesar

Galiza - Praza Pública - "...porque as palavras que a expressam seriam fatais, neste dia,
para quem tiver a temerária afouteza de anunciá-las." Antolim Faraldo

201010 artur3Galiza - PGL - [Artur Alonso Novelhe] “Muita gente pequena, em muitos lugares pequenos,
fazendo coisas pequenas, mudará a face da Terra”. (Provérbio africano)

COia2Galiza - Nós-UP - NÓS-Unidade Popular quer manifestar publicamente o seu apoio à vizinhança do bairro popular e obreiro de Coia na sua luita exemplar contra a reacionária política municipal de Abel Caballero. Desde há mais de seis anos a nossa organizaçom vem denunciando a nesfasta gestom  municipal do PSOE na cidade de Vigo.

FeijoGaliza - Briga - A brutal destruçom de Galiza tem uns dados que fam chorar. Malia tratar-se de dados oficiais, este espelho em cifras da realidade nacional nom provoca, nem de longe, umha resposta proporcional dos agentes sindicais, políticos e sociais mais implicados na situaçom sociolaboral do País.

010115 papo ruivoGaliza - Novas da Galiza - [Isabel Rei Samartim] Estava morto e isso não tem volta. Várias décadas atrás algumas pessoas viram a vida lhe sair do corpo doente, deixando-o seco e lívido. Sim, morrera. Ademais, disseram no TV. Com toda certeza, Franco estava morto. Há que deixá-lo claro porque é indispensável para entender o pavor do juiz Scrooge quando o espetro de Franco se lhe apareceu, na intimidade do quarto, a reverberar entre infernais chamas para adverti-lo de mudar o rumo e de que nessa noite receberia a visita de três fantasmas.

NosUp15Galiza - Nós-UP - O ano 2015 acaba sem que as tendências do ano anterior se corrigiram em qualquer sentido, com um acelerado processo de destruçom do nosso país. Continua a destruir-se emprego, com centros de trabalho a fechar e empresas outrora acarinhadas polas administraçons que hoje se fugam do solo galego.

301214 bandeiras.redimensionadoGaliza - Primeira Linha - Ano após ano sonhamos com transmitir umha saudaçom entusiasta pola vitória do processo revolucionário galego. Mas, por enquanto, ainda nom chegou a hora para que este povo e esta naçom quebremos as múltiplas e interligadas dominaçons que nos submetem e oprimem.

211114 amiGaliza - Sermos Galiza - [Xesús Manuel Piñeiro] Após máis de 20 anos de traxectoria, a Assembleia da Mocidade Independentista anunciaba mediante un comunicado a súa disolución. Falamos cunha das portavoces dos motivos desta decisión. E de moito máis.

071114 cartazurssGaliza - Primeira Linha - Como militantes revolucionárias e revolucionários com memória, consideramos fundamental para a construçom da Revoluçom Galega o conhecimento e reconhecimento dos grandes marcos da história de que nos sentimos continuaçom.

061114 lenineGaliza - Isca! - A un día do 97 aniversario (25 de outubro polo calendario Xuliano do Imperio Ruso da época) do comezo do que sería o segundo acto da Revolución Rusa que levaría aos bolxeviques ao poder e á proclamación do primeiro Estado Socialista da historia da humanidade, publicamos un novo caderno formativo que trata sobre a historia da Revolución, antecedentes e consecuencias.

14564013358 1817dc418f zGaliza - DL/IR - [Iago Rodya] É simples compravar como a estratégia de confronto direto com um “adversário” político com que se compartilha um espaço similar de recetores, ou de açom sociopolítica, nom tem dado resultados positivos; nem no fundo nem na forma.

 

MonspiralGaliza - Praça - [Carlos C. Varela] Numa ocasião Filgueira Valverde baixou até à Guarda à procura de um círculo lítico.

AMIgzGaliza - Diário Liberdade - Na sua XI Assembleia Nacional, a organizaçom decidiu a sua auto-dissoluçom.

gz escGaliza - Praça - [Joám Lopes Facal] O referendo de autodeterminaçom escocês de 18 de setembro de 2014 conseguiu atrair a atençom pública mundial como poucas vezes consegue um processo desta índole.

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.