O Diário Liberdade utiliza cookies para o melhor funcionamento do portal.

O uso deste site implica a aceitaçom do uso das ditas cookies. Podes obter mais informaçom aqui

Aceitar

imagesGaliza - Sermos Galiza - [Carlos C. Varela]“A conspiração dos corpos. Não dos espíritos
críticos, senão das corporeidades críticas
Tiqqun, Como fazer?

Cesar

Galiza - Praza Pública - "...porque as palavras que a expressam seriam fatais, neste dia,
para quem tiver a temerária afouteza de anunciá-las." Antolim Faraldo

201010 artur3Galiza - PGL - [Artur Alonso Novelhe] “Muita gente pequena, em muitos lugares pequenos,
fazendo coisas pequenas, mudará a face da Terra”. (Provérbio africano)

COia2Galiza - Nós-UP - NÓS-Unidade Popular quer manifestar publicamente o seu apoio à vizinhança do bairro popular e obreiro de Coia na sua luita exemplar contra a reacionária política municipal de Abel Caballero. Desde há mais de seis anos a nossa organizaçom vem denunciando a nesfasta gestom  municipal do PSOE na cidade de Vigo.

FeijoGaliza - Briga - A brutal destruçom de Galiza tem uns dados que fam chorar. Malia tratar-se de dados oficiais, este espelho em cifras da realidade nacional nom provoca, nem de longe, umha resposta proporcional dos agentes sindicais, políticos e sociais mais implicados na situaçom sociolaboral do País.

010115 papo ruivoGaliza - Novas da Galiza - [Isabel Rei Samartim] Estava morto e isso não tem volta. Várias décadas atrás algumas pessoas viram a vida lhe sair do corpo doente, deixando-o seco e lívido. Sim, morrera. Ademais, disseram no TV. Com toda certeza, Franco estava morto. Há que deixá-lo claro porque é indispensável para entender o pavor do juiz Scrooge quando o espetro de Franco se lhe apareceu, na intimidade do quarto, a reverberar entre infernais chamas para adverti-lo de mudar o rumo e de que nessa noite receberia a visita de três fantasmas.

NosUp15Galiza - Nós-UP - O ano 2015 acaba sem que as tendências do ano anterior se corrigiram em qualquer sentido, com um acelerado processo de destruçom do nosso país. Continua a destruir-se emprego, com centros de trabalho a fechar e empresas outrora acarinhadas polas administraçons que hoje se fugam do solo galego.

301214 bandeiras.redimensionadoGaliza - Primeira Linha - Ano após ano sonhamos com transmitir umha saudaçom entusiasta pola vitória do processo revolucionário galego. Mas, por enquanto, ainda nom chegou a hora para que este povo e esta naçom quebremos as múltiplas e interligadas dominaçons que nos submetem e oprimem.

211114 amiGaliza - Sermos Galiza - [Xesús Manuel Piñeiro] Após máis de 20 anos de traxectoria, a Assembleia da Mocidade Independentista anunciaba mediante un comunicado a súa disolución. Falamos cunha das portavoces dos motivos desta decisión. E de moito máis.

071114 cartazurssGaliza - Primeira Linha - Como militantes revolucionárias e revolucionários com memória, consideramos fundamental para a construçom da Revoluçom Galega o conhecimento e reconhecimento dos grandes marcos da história de que nos sentimos continuaçom.

061114 lenineGaliza - Isca! - A un día do 97 aniversario (25 de outubro polo calendario Xuliano do Imperio Ruso da época) do comezo do que sería o segundo acto da Revolución Rusa que levaría aos bolxeviques ao poder e á proclamación do primeiro Estado Socialista da historia da humanidade, publicamos un novo caderno formativo que trata sobre a historia da Revolución, antecedentes e consecuencias.

14564013358 1817dc418f zGaliza - DL/IR - [Iago Rodya] É simples compravar como a estratégia de confronto direto com um “adversário” político com que se compartilha um espaço similar de recetores, ou de açom sociopolítica, nom tem dado resultados positivos; nem no fundo nem na forma.

 

MonspiralGaliza - Praça - [Carlos C. Varela] Numa ocasião Filgueira Valverde baixou até à Guarda à procura de um círculo lítico.

AMIgzGaliza - Diário Liberdade - Na sua XI Assembleia Nacional, a organizaçom decidiu a sua auto-dissoluçom.

gz escGaliza - Praça - [Joám Lopes Facal] O referendo de autodeterminaçom escocês de 18 de setembro de 2014 conseguiu atrair a atençom pública mundial como poucas vezes consegue um processo desta índole.

290914 monchovalcarcelGaliza - Praça - [Carlos C. Varela] Esta fotografia, tirada em agosto de 1981, é do interior da casa de Sésamo na qual morava o cura das Encrovas.

200914 galizanosGaliza - Sermos Galiza - [Nemésio Barxa] O direito a decidir semelha ser o mais democrático dos direitos, inclusive se são os povos os que decidem, ou talvez ainda mais; postura antidemocrática é a de quem impede decidir ao povo.

150914 porteiro gareaGaliza - Sermos Galiza - [Cília Torna] “Os irmandinhos nom tenhem nada a ver com aqueles que amam Espanha, por muito que nom tiver rei dixo Porteiro Garea na sua palestra do 11 de fevereiro de 1917, no Ateneu Republicano da Corunha, no aniversário da I República. 

240814 galiza galeguismoGaliza - PGL - [Carlos C. Varela] “Oh, montañas de Galicia,

encontroMarxismo-212x300Galiza - Isca! - Priorizarmos o trabalho formativo é para nós umha necessidade para ser capazes de intervirmos socialmente e transformar a realidade que nos tocou viver. Acreditamos na (auto)formaçom como umha das ferramentas precisas para loitarmos contra o sistema de vida que nos impõe o capitalismo, melhorando a nossa capacidade de açom política e militante.

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.