O Diário Liberdade utiliza cookies para o melhor funcionamento do portal.

O uso deste site implica a aceitaçom do uso das ditas cookies. Podes obter mais informaçom aqui

Aceitar

banGaliza - Causa Galiza - Após os contatos mantidos nas últimas datas com BNG, NÓS-UP e distintos agentes sociais e coletivos locais para estudar a possibilidade de celebrar em 2015 dum Dia da Pátria conjunto das forças nacionalistas e independentistas sob os princípios de auto-organizaçom, rutura democrática e independência nacional, Causa Galiza quer fazer público o seguinte:

BandeiraSuevaGaliza - Praça Pública - [André Seoane Antelo] Quero felicitar os recentemente nomeados alcaldes de Santiago e Corunha por ter contribuído para tirar da penumbra um dos vestígios mais interessantes da nossa herança histórica, a Oferenda do Antigo Reino ao Santíssimo Sacramento.

pannekoekGaliza - Mádia Leva! - Esta sexta-feira dia 5 de junho continuando co ciclo de debates dobre democracia directa debaterán no grupo do Mádia Leva! sobre o texto de Anton Pannekoek "os conselhos obreiros". A sessom será às 21h00 no Ateneu A Engranaxe com ceia prévia.

2494248949 4d45924b5b zGaliza - AAP/DL - [Abraám Alonso Pinheiro] Para muitas das mulheres e homens que tomamos em algum momento das nossas vidas a decissom de nos comprometer com a transformaçom da sociedade, é evidente que nom damos com o fato ajeitado para a ocasiom.

17378776463 32f76c5240 zGaliza - AR/DL - [Armando Ribadulha] Alguns pontos sobre um processo verdadeiramente rupturista na Galiza, que para mim passa por dar passos cara a soberania nacional para que não fique num balom que incha e incha até que explode e não fique mais que ar.

250515 gzflagGaliza - Diário Liberdade - Reproduzimos o comunicado remetido ao Diário Liberdade por um grupo de dirigentes do partido independentista e comunista galego Primeira Linha.

14543471872 6b1bd3babe zBrasil - Blog do Mon - Considerado por seu companheiro de partido, Aécio Neves, “o mais bem preparado homem público” [1], o tucano Beto Richa se reelegeu gabando-se de ter colocado em dia as contas públicas do Paraná e anunciando que o “melhor ainda está por vir”. [2]

120515 cartazesGaliza - Primeira Linha - Recentemente, Primeira Linha, partido independentista, marxista-leninista galego realizou o seu 6º Congresso em Compostela, renovando o seu compromisso histórico pola independência e polo comunismo, para a futura República Galega.

240415 filgueiraGaliza - PGL - [Ernesto Vasquez Souza] Manhã de sol ainda na fresca. As amendoeiras saúdam a primavera com a sua elegância japonesa.

esc.redimensionadoGaliza - BRIGA - Vamos avançando conteúdos. Nesta Escola de Formaçom, a chegar em menos de 15 dias, a cidade da Corunha acolherá jovens de todo o país pola primeira vez em doze ediçons.

Gallaecia escudoGaliza - PGL - [André Seoane Antelo] Nos finais do século VI da nossa era chegava ao Reino Suevo da Galiza um sacerdote chamado Martinho.

6congresoGaliza - Primeira Linha - Compostela acolherá domingo 26 de abril 6º Congresso ordinário de Primeira Linha. As Tese Política que o máximo organismo de decisom do nosso partido vai debater analisará os movimentos operados no seio da esquerda patriótica desde o 5º Congresso (novembro 2010), atualizando a caraterizaçom que figemos da esquerda independentista no 2º Congresso (junho 1999).

100315 movsocGaliza - Diário Liberdade - [Armando Ribadulha] A história é evolução e aprendizagem. Cuba com Fidel são e serão um exemplo da luta anti-imperialistas, mas quando a permanência no poder se eterniza, os processos estagnam-se e degeneram.

logoEscolaGaliza - EscolaNQCMR - No mês de março, mês da Classe Operária Galega, dá os primeiros passos públicos o novo organismo de formaçom em que o nosso partido, Primeira Linha, vem trabalhando nos últimos meses.

imagesGaliza - Sermos Galiza - [Carlos C. Varela]“A conspiração dos corpos. Não dos espíritos
críticos, senão das corporeidades críticas
Tiqqun, Como fazer?

Cesar

Galiza - Praza Pública - "...porque as palavras que a expressam seriam fatais, neste dia,
para quem tiver a temerária afouteza de anunciá-las." Antolim Faraldo

201010 artur3Galiza - PGL - [Artur Alonso Novelhe] “Muita gente pequena, em muitos lugares pequenos,
fazendo coisas pequenas, mudará a face da Terra”. (Provérbio africano)

COia2Galiza - Nós-UP - NÓS-Unidade Popular quer manifestar publicamente o seu apoio à vizinhança do bairro popular e obreiro de Coia na sua luita exemplar contra a reacionária política municipal de Abel Caballero. Desde há mais de seis anos a nossa organizaçom vem denunciando a nesfasta gestom  municipal do PSOE na cidade de Vigo.

FeijoGaliza - Briga - A brutal destruçom de Galiza tem uns dados que fam chorar. Malia tratar-se de dados oficiais, este espelho em cifras da realidade nacional nom provoca, nem de longe, umha resposta proporcional dos agentes sindicais, políticos e sociais mais implicados na situaçom sociolaboral do País.

010115 papo ruivoGaliza - Novas da Galiza - [Isabel Rei Samartim] Estava morto e isso não tem volta. Várias décadas atrás algumas pessoas viram a vida lhe sair do corpo doente, deixando-o seco e lívido. Sim, morrera. Ademais, disseram no TV. Com toda certeza, Franco estava morto. Há que deixá-lo claro porque é indispensável para entender o pavor do juiz Scrooge quando o espetro de Franco se lhe apareceu, na intimidade do quarto, a reverberar entre infernais chamas para adverti-lo de mudar o rumo e de que nessa noite receberia a visita de três fantasmas.

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.