1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

"Cartografia crítica" chega à Galiza

110310_iconoclassistas.jpgDL - O Centro Social Atreu traz à Corunha o colectivo argentino 'Iconoclasistas', autodefinido como "laboratório de comunicaçom e recursos contra-hegemónicos de livre circulaçom". 


Dedicado a mapear territórios, o colectivo argentino mapeia também os conflitos e luitas sociais e ambientais do continente americano. 

O objectivo da sua visita à Galiza é contribuir, junto à Rede Galiza Nom se Vende, para a elaboraçom de umha proposta de Cartografia Crítica do nosso país, através de umhas jornadas práticas que começam no dia 15 ao meio-dia, com a apresentaçom do colectivo e da versom 1.0 da Cartografia Crítica da Galiza. Será na Escola Técnica de Arquitectura da Universidade da Corunha, na cidade universitária da Sapateira.

Já às 16 horas od mesmo dia, começará propriamente o trabalho do obradoiro de Cartografia Crítica no Centro Social Atreu (travessa de Sam José 2, rés-do-chao. Monte Alto, Corunha).

Na quarta-feira 16, às 16 horas, continuará o obradoiro, podendo participar-se nas duas jornadas após a inscriçom nos grupos de trabalho através do correio electrónico: rdscorunha@gmail.com

- Rede de Direitos Sociais aqui.
- Iconoclasistas aqui.
- Rede Galiza Non Se Vende aqui.
 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.