1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Concentraçom de ontem em Compostela decorreu sob assédio policial

071110_concentracomratzGaliza - Galizalivre - Às 11 da manha, na Praça da Galiza, concentrarom-se em Compostela mais dum cento de pessoas em resposta da convocátoria da Rede Feminista Galega sob os lemas de "8 horas = 4 milhons de euros" e "As mulheres nom te esperamos".


Desenvolveu-se com umha desproporcionada presença policial que utilizou diversas técnicas intimidatórias como a identificaçom massiva das participantes. Para pedirem a documentaçom alegavam que ao se reunir mais de 20 pessoas era "umha reuniom ilegal" (quando diante das manifestantes estavam a passar mais de 20 ou 30 ultracatólicos).

As palavras de ordem que mais se berrarom forom "Imos queimar a conferencia episcopal por machista e patriarcal", "A Virgem do Rocio era um tio", "Santa Ana era lesbiana", "A poli na rua, a pederastia continua" "Visita papal, estado policial" ou "A porra e a cruz venhem juntas" e outras muitas.

Nom se pode entender a repressom exercida contra a gente que se queria manifestar em contra da visita papal nom só polo esbanjamento de quartos públicos, também polo aval das instituiçons a umha ideologia que oprime às mulheres, proíbe a liberdade sexual, é cúmplice de genocídios e colabora com a pederastia.

Depois desta repressom destes dias, da que sobresai a da quinta-feira com as cargas policiais injustificadas, é de destacar a firmeza e o valor das pessoas ali reunidas que nom sem deixarom intimidar por o constante acosso policial.

A concentraçom continuou a pesar dos actos de violencia e provocaçons, tanto das forças de ocupaçom como de algumha fundamentalista católica, para rematarem com umha beijada lésbica como acto reivindicato por umha liberdade sexual que a igreja lhes nega.

Ao rematarem à manifestaçom, as pessoas nom puderom aceder ao casco histórico porque as forças de ocupaçom proibirom o passo.

200.000 pessoas, onde?

A Junta gastou 4 milhons de ouros e nom se cansou de repetir os benefícios que isso trairia para todos e todas nós com os milheiros de católicos que se esperavam durante a sua chegada. Mas todo foi umha campanha de propaganda que hoje caiu. Calcula-se que houvo entre 7.000 e 15.000 visitantes ao longo do dia que nem ficarom a durmir na cidade, nem tam sequer a jantar.

Imagens da concentraçom:

http://www.flickr.com/photos/47009921@N02/sets/72157625325338416/


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.