1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (13 Votos)

Fracasso da 'operaçom Ratzinger' - Quem vai pagar o negócio falido: Feijó, Bugalho ou o povo galego?

061110_ratzingergzGaliza - Diário Liberdade - Umha cidade vazia e com a hotelaria abaixo da ocupaçom de qualquer fim de semana foi a paisagem deste sábado em Compostela. Ninguém viu as 200.000 pessoas garantidas pola Junta e a Cámara Municipal.


O balanço da delirante aposta económica das instituiçons públicas (com o dinheiro de todos e todas nós) fica eloqüentemente resumido pola assistência final à capital galega para ver o líder da seita católica. As 200.000 pessoas anunciadas polo governo do PP e apoiadas polos governos espanhol (PSOE) e compostelano (PSOE+BNG) ficárom reduzidas a 15.000, no cálculo mais optimista.

Dificilmente poderemos acreditar em que a jornada tenha deixado, como prometêrom os dirigentes do PP e do PSOE, 30 milhons de euros de lucros para Compostela e Galiza.

Convém agora lembrarmos que essa era precisamente a grande coarctada com que Núñez Feijó (presidente da Junta) e Sánchez Bugalho (presidente da Cámara compostelana) contavam para justificar incondicionalmente a visita de Ratzinger e os 3.000.000 de euros malbaratados numha visita de umhas poucas horas (em Barcelona as instituiçons investírom menos de metade). A gravidade do assunto é maior se tivermos em conta a crise brutal do sistema e a ofensiva em curso contra os salários e direitos laborais da maioria social que vive do seu trabalho.

E agora que a realidade e os hoteleiros compostelanos já desmentírom a teoria dos 200.000 visitantes, que nom aparecêrom, alguém deveria pagar o negócio falido. Eles que tanto defendem o livre mercado e as privatizaçons, deveriam responder como se fai nesses ámbitos quando umha aposta financeira ou especulativa nom dá certo: com umha renúncia ou demissom fulminante.

No entanto, como sabemos que este simulacro bourbónico de democracia que os espanhóis nos imponhem (com a colaboraçom da burguesia galega, a verdade seja dita) carece de qualquer mecanismo de garantia para os interesses do povo face à cleptocracia que nos malgoverna, podemos garantir desde já que nom vai haver demissons. Os partidos do sistema continuarám a roubar o dinheiro público para engordar bispos, banqueiros e demais amigos da burguesia dominante neste país negado e espancado pola sua polícia, que ainda chamamos Galiza.

Porém, nem os seus 6.000 cans de presa fardados pudérom calar as vozes do povo consciente, e muito menos evitar a sonora falência da farsa vaticana representada pola burguesia galego-espanhola hoje em Compostela.

O seu fracasso é a nossa vitória e a luita... essa vai continuar.

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.