1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Atualidade semanal nos Países Cataláns salienta lipdub pola independência

011110_senyeraPaísos Cataláns - Llibertat -  [Traduçom do Diário Liberdade] Llibertat oferece-nos umha escolma dos fatos mais salientáveis no seio da Esquerda Independentista Catalá durante os últimos sete dias. Esta semana as olhadas dos leitores centrárom-se, sobretodo, num fenómeno de atualidade, comunicaçom e tenologia.


Um dos fatos destacados tem sido o lipdub pola independência feito em Vic, que leva para já mais de 105.000 visitas quando apenas há um dia que tem sido difundido.

Umha outra notícia foi a resoluçom das Cortes Valencianas contra os Países Cataláns.

E seguindo a norma destas últimas semanas, também tem sido mui seguida a continuaçom da caça de bruxas de 29-S, desta vez em Sabadell.

Lipdub pola independência

O fato mais salientável da semana tem sido o lipdub pola independência que foi gravado em Vic a passada semana. Contou com mais de 5.770 pessas, um fato salientável que supujo ganhar o recorde mundial de participaçom num libdub. Foi tam assim que mesmo TV3, que tem por norma silenciar as notícias de caráter independentista, acompanhou a nova. Ademais, desde esta Sexta-feira o vídeo já fica disponível na rede e procurará mais reconhecimentos: o de mais visitas e o de internacionalizar o conflito para que todo o mundo saiba que os Países Cataláns 'somos umha naçom e necessitamos a independência para assegurarmo-nos a supervivência e o futuro'

Cortes valencianas contra os Países Cataláns

Um outro fato salientável desta semana foi o conhecimento de que as Cortes Valencianas aprovárom, passado 27 de Outubro, umha resoluçom contra os Países Cataláns. Como afirma Endavant (OSAN), 'o Partido Popular resgata o anti-catalanismo em pre-campanha eleitoral. Mais umha vez, os conservadores utilizam o pretexto do anti-catalanismo para desviar a atençom e esconder as suas vergonhas.' Ademais, o PP apresenta-se na cabeça da defesa da identidade valenciana, quando em realidade fôrom eles quem reduzírom o número de horas letivas em valenciano nas escolas, recurtárom a doblagem em valenciano no Canal 9 –o canal autónomo valenciano-, e levárom a cabo umha luita com TV3.

Caça de bruxas do 29-S

A caça de bruxas do 29-S também tem estado na cabeça das novas do portal esta semana. Desta vez foi em Sabadell, contra um membro do Movimento Popular desta cidade. Os fatos dos que o acusam os Mossos d'Esquadra –a polícia autónoma catalá- remontam-se às Barraques de Sabadell. Aquele dia houvo distúrbios com membros do movimento nazi da cidade e, logo de expulsá-los, aparecérom as forças policiais, que identificárom pessoas tanto da organizaçom como de quem estava a causar os distúrbios. Apesar de que nom se tem constáncia de que este rapaz estivesse lá durante a ocorrência dos fatos, si foi ele quem, com mais três pessoas numha açom prévia à greve de 29-S, encadeou-se a duas ETT, fato que revela a finalidade da denúncia. Finalmente, os julgados deixárom em faltas as acussaçons dos Mossos d'Esquadra.

Mais novas

Mália as anteriores ser as novas com maior acompanhamento da semana, também tem havido notícias salientáveis nas seçons de Língua, Candidatura de Unidade Popular, Cultura, Território, Laboral e Internacional. Entre estas destacam: As 150 pessoas que passearam a chama do Correllengua pola Avenida do País Valenciano de Torrent, o processo participativo da CUP de Badalona para realizar o programa eleitoral, a morte do lingüista Joan Solà, o desalojamento pola força de vizinhos de l'Hospitalet de um edifício propriedade do Futebol Clube Barcelona, a demanda dos Transportes Metropolitanos de Barcelona para que seja proibida a greve de autocarros convocada pola visita de Bento XVI e a gravidade do conflito no Saara polo assassinato de umha criança nestes últimos dias.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.