1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

Polícia espanhola detém dous independentistas galegos em Compostela e Narom

211010_repressom1Galiza - NÓS-UP - Na tarde de hoje, era detido José Miguel Cuba, membro da Direcçom Nacional de AGIR, polas forças de ocupaçom em Compostela.


Após ser requerido pola polícia espanhola par que acudisse na tarde de hoje à esquadra polícial para tomar-lhe declaraçom por uns supostos factos acontecidos durante o desenvolvimento da Greve Geral do dia 29, quando tanto José Miguel como outros membros do piquete da CIG eram identificados pola polícia espanhola, José Miguel apresentou-se acompanhado de várias companheir@s. Após acolher-se ao seu direito a nom declarar, comunicou-se-lhe que estava detido por nom colaborar e que dele dependia sair em liberdade hoje ou nom.

Nom descartamos que nos próximos dias haja mais detidos relacionados com este mesmo assunto.

A organizaçom estudantil AGIR convoca umha concentraçom em solidariedade para esta tarde às 20.30 na Praça do Pam.

Por outra parte, este meio-dia também era detido o militante independentista Daniel Lourenço por membros da polícia judicial, na sua morada em Narom. Neste caso, a desproporcionada detençom, que noutros casos fica na entrega dumha notificaçom, substituiu o que deveria ter sido um simples requerimento de pagamento dumha multa em relaçom com umha mobilizaçom popular. Espera-se que amanhá seja posto a disposiçom judicial e posteriormente fique em liberdade.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.