1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Novas detençons de jovens independentistas em Compostela

151010_faixaGaliza - Galizalivre - A concentraçom de Ceivar em solidariedade com os dous jovens independentistas transladados a prisom acaba de rematar há uns minutos em Compostela.


A nova estratégia policial nom tardou em se manifestar após a "cozinha" mediática destes dias. Umha vintena de agentes da polícia nacional espanhola achava-se na praça do Toural onde estava convocado o acto para as nove, situada por grupos nos acessos à zona. Nos momentos prévios, quando ainda estava a chegar gente à praça, a jovem I. C. foi detida entre um grande espectáculo policial: dous carros entram na praça rodeando um grupo de jovens, detendo I. C. Todas as pessoas situadas na praça fôrom identificadas conforme chegavam; um grupo deu conta da detençom de outro jovem nas imediaçons da praça.

Carrinhas percorrem o ensanche de Compostela

Ceivar decidiu continuar com o ato, no que se leu um comunicado polas detençons de Santiago Vigo e José Manuel Sanches, e informou das mencionadas detençons. Durante o transcurso da detençom um grupo de polícias botou-se à carreira trás outro jovem, sem que se saiba se nestes momentos foi detido, ou o porquê da perseguiçom, que se prolongou por toda a zona nova. Ao desconvocar o ato, após cantar o hino nacional, um grupo de solidários e solidárias transladou-se até a esquadra policial para solicitar informaçom polas detençons, que lhes foi denegada.

Numerosas carrinhas com agentes da polícia de choque percorrem o ensanche compostelano nestes momentos, nos que se mantém um grupo de pessoas concentradas perante a esquadra entre forte vigilância. Do galizalivre.org continuaremos informando conforme tenhamos mais dados.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.