1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

[Áudio] Como foi feita a Revolução dos Cravos: palestra de Otelo Saraiva de Carvalho

121010_grandola3Portugal - Diário Liberdade - No passado dia 8 de Outubro, a cidade galega de Ferrol acolheu a visita de umha lenda viva do passado século: o revolucionário português Otelo Saraiva de Carvalho.


Convidado pola Associaçom Cultural Lefre de Caldereta, o veterano militar português, protagonista, junto a outros camaradas de armas, da queda da ditadura salazarista, apresentou umha magnífica exposiçom da génese e desenvolvimento da chamada Revolução dos Cravos.

O Diário Liberdade estivo na sala onde Otelo demonstrou a sua capacidade oratória e a fidelidade às ideias que o levárom a protagonizar um dos grandes eventos sociais do Século XX.

A seguir, apresentamos o áudio resultante da nossa gravaçom da palestra de Otelo, junto a algumhas fotografias do evento. Retiramos o áudio correspondente às apresentaçons, realizadas por Manolo Bacalhau, Xosé María do Barro e Bernardo Maiz, dada a longa duraçom da sessom. Na versom que reproduzimos a seguir só está a palestra de Otelo e a música que se seguiu, a cargo da cantora ferrolana Maria Manuela e do público, que concluiu o acto cantando Grândola, Vila Morena.

Consideramos altamente recomendável escuitar este áudio a qualquer pessoa interessada em saber como foi possível derrubar umha ditadura fascista sem disparar um só tiro e porque o que ameaçava com se converter em primeira revoluçom socialista da Europa Ocidental nom passou da adaptaçom à ordem burguesa dominante.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.