1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

NÓS-Unidade Popular ante as detençons de Santiago Vigo e José Manuel Sanches

111010_anGaliza - NÓS-UP - Perante as dentenços dos compatriotas Santiago Vigo e José Manuel Sanches no passado fim de semana, NÓS-Unidade Popular quer manifestar a sua solidariedade com os dous independentistas galegos e reclamar a sua libertaçom imediata.


Os dous militantes estavam em liberdade desde o passado mês de Outubro após serem condenados pola Audiência Nacional espanhola a dous anos de prisom por "danos terroristas", mas o Tribunal Supremo mudou a qualificaçom dos factos por "depósito de explosivos" passando assim a condena a quatro anos.

As detençons de Santi e José coincidem com a ofensiva mediática dos media burgueses contra o MLNG nos últimos dias, assim como com as declaraçons do fiscal chefe da Audiência Nacional, Javier Zaragoza, ameaçando com exportar a teória de "todo é ETA" ao nosso País.

É óbvio que Espanha nom perdoa ao MLNG a sua clareza de objectivos e a sua prática firme, coerente e democrática. Somos conscientes que enquanto nom podamos decidir livremente o nosso relacionamento com outros povos seguirá a haver luita e repressom.

Santi e José liberdade!

Direcçom Nacional de NÓS-Unidade Popular

Galiza, 11 de Outubro de 2010


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.