1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

[Vídeo] Audiência Nacional estuda considerar a existência de um grupo 'terrorista' na Galiza

101010_anGaliza - Diário Liberdade - Segundo umha reportagem difundida num telejornal da TVE, na Galiza existiria desde 2005 um grupo que até agora nom era considerado como tal e que poderá passar a ser catalogado como "terrorista".


Segundo a reportagem televisiva, trata-se de umha organizaçom denominada 'Resistência Galega', cujas acçons terám aumentado de maneira importante no último ano, o que permitiria ao tribunal político espanhol considerar essas acçons como realizadas por umha "organizaçom terrorista", com o que isso implicaria em termos repressivos.

O Ministério do Interior espanhol atribui "treze acçons" ao suposto grupo independentista, que segundo a TVE mudou recentemente os seus objectivos, situando "no alvo" pessoas concretas, referindo como exemplo o juiz Javier Míguez Poça, que terá sofrido um ataque da tal 'Resistência Galega'. O magistrado sai na reportagem afirmando que nom tenhem sido levados a sério o que denomina "grupúsculos" que, em sua opiniom, constituem "grupos terroristas", mas acrescenta que "agora sim".

Assuntos relacionados com a 'Resistência Galega' poderám ir para a Audiência Nacional

A procuradoria da Audiência Nacional está, segundo o documento televisivo que comentamos, a colaborar com os procuradores da Galiza para agrupar informaçons que permitam aplicar umha nova doutrina repressiva no nosso país, que levaria a julgar na Audiência Nacional espanhola os casos relacionados com a suposta organizaçom 'Resistência Galega' ou com o que for considerado "enaltecimento" em relaçom à mesma.

TVE afirma que existem "três comandos operativos" da tal 'Resistência Galega', um em Vigo, outro em Compostela e um terceiro itinerante. Inclusive aponta directamente e sem qualquer dúvida, apesar de nom ter sido julgado nem muito menos condenado, para um vizinho de Compostela, de quem di que "dirige a organizaçom na clandestinidade".

Cada grupo operativo teria, segundo a TVE, quatro integrantes e a "informaçom" policial-jornalística mesmo dá o número de "simpatizantes" com que contaria a 'Resistência Galega' em toda a Galiza: 200 pessoas.

Entre os opinadores que aparecem na reportagem, de pouco mais de dous minutos, está o extremista colaborador de El Correo Gallego Javier Navaza, assim como efectivos policiais e do aparelho judicial espanhol.

Esta nova reportagem de propaganda coincide com outras peças jornalísticas publicadas em diferentes meios que apontam na mesma direcçom, o que, caso venha a verificar-se, poderá elevar a fasquia da intensidade repressiva no nosso país.

Eis a reportagem difundida hoje mesmo polo canal público da televisom espanhola.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.