1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Votos)

José Manuel Sanches foi detido onte em Compostela

081010_cadeiaGaliza - Galizalivre - Segundo vem de informar o organismo anti-repressivo Ceivar num correio electrónico enviado massivamente à base social independentista, o militante José Manuel Sanches foi detido onte na capital da Galiza, da que é vizinho.


José Manuel Sanches e Santiago Vigo foram detidos em Portozinho em 2007, acusados de transportar um artefacto explosivo. Foram condenados há um ano a dous anos de cadeia por 'danos terroristas', mas o Tribunal Supremo mudou a qualificaçom dos factos por 'depósito de explosivos', multiplicando assi a condena a quatro anos.

Endurecimento

A detençom coincide com um endurecimento mediático no tratamento à resistência galega, onde se coordena o papel de opinólogos, jornalistas cercanos aos corpos policiais e autoridades do Estado, designadamente a fiscalia. Em passados dias, como referenciávamos neste portal, responsáveis da audiência nacional chamavam a aumentar a pressom sobre a militáncia galega, incluindo aqueles colectivos sociais e políticos que os dirigentes espanhóis querem associar com os ataques violentos. Trata-se dumha reacçom à vaga de sabotagens que, apenas nas últimas semanas, danárom sedes do PSOE e um local do INEM.

É provável que nas próximas horas se lancem iniciativas solidárias em favor de José Manuel Sanches. Continuaremos a informar.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.