1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (14 Votos)

Crónica completa da Greve Geral na Galiza: êxito histórico da classe operária e do povo trabalhador

290910_barricadaggGaliza - Diário Liberdade - Clicando na janela abaixo podes ver o resultado completo do trabalho de 24 horas informando em chave galega e anticapitalista.


O Diário Liberdade voltou a sair à rua para informar pontualmente das luitas populares que se desenvolvem e que os meios da burguesia ocultam e manipulam sistematicamente.

Durante a noite prévia figemos um seguimento minuto a minuto que pode ser consutado aqui e desde as 9:00 desta manhá  ensaiamos umha nova ferramenta informativa, que permite informar minuto a minuto e a participaçom das leitoras e leitores.

Lembramos que, sendo o trabalho da equipa do Diário Liberdade militante e nom profissional, decidímos dar cobertura à jornada de luita do povo galego contra o capitalismo.

Se nom tiveste ocasiom de assistir à narraçom minuto a minuto da jornada de Greve Geral na Galiza, nom te preocupes. Tés todo esse trabalho arquivado e pronto para ser consultado. Para isso, é só clicares nesta janela:


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.