1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

Manifestaçom da juventude independentista acaba com repressom policial e luita na rua

240710_combateeagora6Galiza - Diário Liberdade - 23:00. (hora galego-portuguesa) A polícia finalmente deixou a Alameda e ficou na Porta Faxeira para impedir o acesso à cidade velha.


(Todo o material gráfico incluído nesta informaçom é trabalho próprio dos repórteres do Diário Liberdade, de reproduçom livre, de preferência citando a fonte)

Temos informaçons da tentativa de ocupaçom do espaço destinado ao concerto da juventude independentista, que Briga organiza cada ano no parque de Belvis, onde participam milhares de jovens. Após arrancarem algumhas bandeiras e faixas, bem como provocarem as pessoas presentes, os fardados espanhóis abandonárom o lugar. Espera-se portanto que o concerto poda desenvolver-se como estava previsto.

O helicóptero do Ministério espanhol do Interior continua a sobrevoar a capital galega, enquanto numerosos polícias fortemente armados e um número indeterminado de polícias à paisana tentam "caçar" militantes independentistas polas ruas do centro.

A resposta da juventude agredida foi também contundente, reorganizando-se e respondendo à violência policial de maneira espontánea e efectiva. O que a oficialidade espanhola quijo reduzir a data religiosa, turística e de negócio, converteu-se numha jornada de luita revolucionária e independentista galega.

 

Repórter do Diário Liberdade é perseguido por querer informar

240710_combateeagora422.47 (hora galego-portuguesa) Um dos repórteres que estám a trabalhar para o nosso site acaba de nos comunicar que foi perseguido por polícias espanhóis por tentar exercer o seu direito de informaçom.

Felizmente, o companheiro nom foi apanhado e conseguiu fugir com a máquina com que tirava fotos da carnificina destes elementos. Esperamos oferecer as imagens o antes possível.


Duas pessoas no hospital pola violência policial

22:30. Acabamos de ter conhecimento  que duas jovens fôrom hospitalizadas  após a violenta carga da polícia espanhola na manifestaçom de Briga.

Para além destas duas vítimas da violência policial, muitas outras pessoas fôrom espancadas com grande brutalidade pola polícia do Reino de Espanha.

Cabeças abertas, nódoas negras e outros ferimentos reflectem a raiva da burguesia espanhola contra a juventude obreira galega.


Forças repressivas espanholas ocupam Alameda e impedem Rondalha independentista

22:15. (hora galego-portuguesa) A mocidade que pretendia participar da rondalha independentista convocada pola AMI nom puido nem iniciar este acto.

Depois da violenta carga contra a juventude na manifestaçom de Briga, que acabou com numerosos feridos e feridas, muitas das quais vam precisar, com certeza, assistência médica, os fardados espanhóis ocupárom a Alameda e impedírom a realizaçom da tradicional rondalha independentista da AMI.


Após violenta carga, policiais espanhóis impedem livre tránsito pola capital da Galiza

240710combateeagora3 22:00. (hora galego-portuguesa) As ruas do centro compostelano som tomadas pola polícia de choque espanhola.

Em determinados pontos e durante algum tempo, nom é permitido o tránsito a nengumha pessoa, incluídos os centos de turistas que ateigam as ruas da capital. É o caso da Porta do Caminho.

A presença policial é também especialmente significativa na praça do Pam, donde os violentos fardados dirigem as suas cargas contra a militáncia comunista e revolucionária.

Um helicóptero sobrevoa permanentemente o lugar.

Os turistas ficam agora com cara de ferreiros: assustados e calados. Já nom berram parvoíces.

Jovens resistem bravamente. Fam barricadas contra a polícia.


Polícia de choque carrega duramente contra a juventude independentista

21:40. A polícia nom cede e nom deixa os moços e moças manifestarem-se livremente pola cidade.

Bloqueiam a passagem na rua Senra e impedem a saída para a Alameda. Aos poucos minutos, de forma unilateral e indiscriminada, começam a carregar contra o conjunto de pessoas lá presentes. Alguns turistas católicos-espanhóis aplaudem a violência policial ao berro fascista de "Viva Espanha!". Outras pessoas gritam contra a polícia: "assassinos"!

240710_combateeagora2Um jovem militante de Briga explica para a imprensa que a polícia espanhola nom queria deixar a mocidade transitar em liberdade pola cidade porque havia "altas autoridades em Compostela" e este ano nom os iam deixar passar como noutras ocasions. Perante isto as jovens de Briga manifestam à polícia que "este é o nosso País e nom reconhecemos a figura do rei de Espanha e temos direito a caminhar livremente polas ruas do povo". Após isto, policiais espanhóis iniciam dura carga.

150 jovens independentistas manifestam-se contra Espanha e o Capital

21:32. (hora galego-portuguesa) A juventude galega está a percorrer as ruas da capital. Avança pola rua da Senra até a praça da Galiza, contorna este espaço totalmente rodeada por polícias fortemente armados e em atitude agressiva, mas as moças e os moços nom recuam.

Nestes momentos a polícia impede que entrem na zona velha de Compostela. Vivem-se momentos de tensom. As manifestantes iniciam um diálogo com as forças repressivas.


Polícia espanhola mostra as suas garras contra a juventude independentista

240710_combateeagora1 21:15. (Hora galego-portuguesa) Começa a manifestaçom de Briga com atitude ameaçante por parte de várias dúzias de polícias de choque com intimidantes armas de fogo.

A manifestaçom da juventude revolucionária começa a sair da Porta Faxeira sob a legenda "Pola resistência nacional, contra a ofensiva patronal. O combate é agora!" em direcçom à praça da Galiza.

Dantes da saída um grupo de turistas espanhóis, com prepotência e chularia, apupou a juventude galega lá concentrada com berros de "yo soy espanhol".


Daqui a breves minutos, acompanhamos manifestaçom da juventude independentista convocada por Briga

Às 21 horas (horário galego-português) ou 22 horas (horário do Estado espanhol), começaremos a acompanhar o desenvolvimento da terceira convocatória da jornada.

Dentro da Jornada de Rebeliom Juvenil, a manifestaçom convocada por Briga parte da Porta Faxeira, apelando à luita juvenil independentista, com o lema "O combate é agora".

O Diário Liberdade acompanhará o percurso da manifestaçom polo centro da capital galega, iinformando das novidades que se forem produzindo. Como no resto da jornada prévia ao Dia da Pátria Galega, a ameaça da violência policial paira no ambiente compostelano, pressionando os sectores mais combativos que saem à rua denunciando o Jacobeu, os direitos dos presos e a independência da Galiza.

Tentaremos publicar imagens, dados e outras informaçons relevantes.

Mais tarde, às 22 horas (horário galego-português), 23 horas (horário do Estado espanhol), esperamos poder informar sobre a Rondalha da Mocidade Independentista, convocada pola AMI.

Até breve.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.