1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Colaborador do jornal alternativo Diagonal detido por fotografar rusgas policiais no metro de Madrid

220610_policiaEstado espanhol - DL - O fotógrafo freelance e colaborador de Diagonal Eduardo León foi detido quando tirava fotos de umha rusga policial na estaçom de metro do bairro de Lavapiés, em Madrid.


A detençom aconteceu na manhá de hoje quando o fotógrafo informava diferentes jornais das rusgas que estavam a produzir-se no metro de Madrid. Os controlos de populaçom imigrante é mais que habitual no suburbano de Madrid. A polícia viu como o fotógrafo tirava fotos da actuaçom e pediu-lhe para entregar a máquina de fotos. Já noutras ocasions lhe foram apagadas as imagens dos controlos policiais a imigrantes.

O testemunho de Eduardo León desmente as afirmaçons do ministro espanhol de Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, que afirma nom existirem rusgas específicas contra imigrantes em Madrid.

Eduardo León é um fotógrafo comprometido com os direitos humanos e, em especial, com os conhecidos sem-papéis e nas suas fotografias denuncia a indefensom a que som submetidos os imigrantes nas rusgas policiais. Em Fevereiro, 140 organizaçons sociais denunciavam a ilegalidade da persistência desse tipo de rusgas, que continuam na actualidade.

Do Diário Liberdade reclamamos a liberdade do companheiro detido e transmitimos a nossa solidariedade ao jornal alternativo Diagonal.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.