1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 Votos)

Êxito da Greve Geral: Multitudinárias manifestaçons na Galiza polos direitos laborais e sociais

confrontosferrolGaliza - Diário Liberdade - [Atualizado às 15:30 de 29.03.12] Concluídas as numerosas e multitudinárias manifestaçons do meio-dia de hoje, podemos confirmar grande sucesso.


A atividade desde ontem às 10 da noite e durante a manhá de hoje apontavam para o que finalmente se confirmou: um êxito com poucos precedentes numha Greve Geral nacional galega como a convocada para hoje por todos os sindicatos. A intensa propaganda burguesa, patronal e reacionária nom deu evitado a apoteose operária: dezenas de milhares manifestárom-se em todo o País e a paralisaçom dos setores estratégicos da economia galega é confirmada nom só por um simples olhar objetivo, mas também pola abrupta queda no consumo de energia hoje na Galiza.

A Galiza parou. Tal como temos informado desde que começou, ontem à tardinha, o nosso acompanhamento da greve, a adesom foi massiva e os piquetes figérom um grande trabalho no conjunto do País, para evitar que as coaçons patronais impedissem a participaçom dos trabalhadores e trabalhadoras, nomeadamente as precárias, à jornada de luita operária e popular de hoje na Galiza.


Recuperamos acompanhamento da Greve ao vivo: Forte adesom, detençons e agressons policiais

[Atualizado às 07:27de 29.03.12] Um fotógrafo detido e agredido e a polícia tomando as ruas galegas. Apesar disso, a classe trabalhadora adere fortemente.

Nem os meios de comunicaçom da burguesia, nem a polícia, nem os empresários conseguírom evitar umha participaçom massiva da classe trabalhadora galega na greve geral convocada para hoje por todos os sindicatos. Indústria, comércio, transporte, administraçom, serviços... a greve afeta fortemente os principais setores da vida económica e laboral da Galiza.

29gg

Para já está a verificar-se umha forte atividade policial, que incluiu, até agora, agressons e detençons. Também protegérom os meios de produçom do capital perante o descontentamento popular generalizado. Isso todo nom está a evitar umha muito forte adesom, com importantes infraestruturas de transporte, produçom industrial e comércio completamente paralisadas.

O Diário Liberdade acompanhou desde as 21:30 do dia 28 e até as 03:30 do dia 29 as primeiras horas da greve geral, divulgando informaçons e imagens das principais cidades. Recuperamos a informaçom às 6:00 h (hora oficial na Galiza) e durante a manhá deste 29 de março (hora galega), continuaremos a informar sobre o desenvolvimento da jornada. Entretanto, pode consultar-se abaixo todo o material já divulgado no nosso portal.


Terceira Greve Geral galega do último ano e meio começou enfrentando forte propaganda reacionária

[Atualizado às 22:15 de 28.03.12] Começou o trabalho dos piquetes de trabalhadores e trabalhadoras em toda a Galiza, para tentar contrarrestar a propaganda mediática, as pressons patronais e a repressom policial.

A jornada histórica deste 29 de março começou. Piquetes de obreiros e obreiras das diferentes centrais convocantes já percorrem empresas com turnos nocturnos por toda a Galiza, com o objetivo de garantir que os trabalhadores e trabalhadoras podam exercer o direito à greve e mostrar assim a radical oposiçom aos ataques dos governos aos direitos laborais e sociais.

O Diário Liberdade está a informar do desenvolvimento da jornada neste mesmo espaço, onde esperamos contar com a colaboraçom de trabalhadores e trabalhadoras que nos enviem materiais informativos e poder assim oferecer a versom do mundo do trabalho desta greve geral, inicialmente galega e basca, que finalmente se estendeu ao conjunto do Estado espanhol.


15:00 de 28.03.12

Diário Liberdade vai fazer hoje e amanhá cobertura informativa da Greve Geral galega

Como nas greves gerais anteriores que já acontecêrom na Galiza nos últimos anos, o Diário Liberdade vai fazer cobertura informativa da jornada de luita que vai protagonizar a classe operária galega.

No fim da tarde de hoje, dia 28, começaremos a emissom de informaçons sobre a greve geral convocada para hoje na Galiza pola CIG, CUT, CNT, COG e CGT, à qual aderírom posteriormente também CCOO e UGT, que a estendêrom ao conjunto do Estado espanhol.

260312_grevecig

O caráter unánime que finalmente vai ter a convocatória nom impede que o patronato esteja a atacar frontalmente o direito à greve, ativando os meios de propaganda ao seu serviço. Assim, a prática totalidade de meios de comunicaçom social da burguesia levam semanas de campanha intensa contra a atividade sindical e apelando à generalizaçom de atitudes antigreve, nomeadamente justificando os fura-greves e a violência policial e judicial contra os piquetes. Entrentanto, as empresas ameaçam oralmente e mediante carta o pessoal assalariado, dificultando que as trabalhadoras e trabalhadores podam exercer o direito à greve sem porem em jogo o posto de trabalho.

Naturalmente, nada disso tem sido denunciado polos meios propagandísticos do sistema.

Por outra parte, nos últimos dias tivemos conhecimento da entrada do Estado espanhol e da economia galega, subsidiária da espanhola devido à dependência nacional, em recessom. A crise vai aprofundar-se e a reforma laboral selvagem aprovada polo governo espanhol, longe de ter qualquer efeito positivo, nem que fosse "subjetivo" no que os burgueses chamam "agentes económicos", só confirmou que, tal como as anteriores, vai servir unicamente para roubar direitos à maioria e garantir os lucros do grande capital no meio de umha das maiores crises do sistema capitalista.

Conseguirá o povo trabalhador galego encarar com firmeza o desafio que o capital lançou com a aprovaçom da enésima reforma laboral? O resultado da greve geral deste 29 de março será mais um elemento na hora de marcar o desenvolvimento da luita de classes, que parece recuperar o pulso e convida, mais umha vez, a classe operária a assumir o protagonismo histórico que lhe corresponde.

Com total humildade, o Diário Liberdade porá o seu grao de areia no combate à censura e à manipulaçom informativa da burguesia, trazendo informaçons alternativas do lado dos trabalhadores e trabalhadoras. Convidamos desde já os nossos leitores e leitoras a enviar fotos, vídeos e dados que acharem de interesse para melhorar este labor informativo ao serviço do nosso povo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.