1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (8 Votos)

XVI ediçom das Jornadas Independentistas Galegas abordam crise capitalista e insurreiçom popular

190312_pl_galiza_cartazjig20121-716x1024Galiza - Primeira Linha - A profunda crise que afeta ao centro do capitalismo ainda nom tocou fundo. Contrariamente às promesas dos governos a situaçom continua a se agravar. Os organismos internacionais do imperialismo e o eixo franco-alemám continuam a impor duríssimas medidas de "ajustamento" à classe trabalhadora, às mulheres e aos povos periféricos.


Conhecer a fundo as caraterísticas da atual crise em pleno desenvolvimento é tam importante como dotar-se de umha estratégia coerente de luita popular anticapitalista. Para o seu sucesso é imprescindível a construçom de amplas ferramentas de organizaçom e combate.

A XVI ediçom das Jornadas Independentistas Galegas pretende contribuir para responder algumhas das inquietaçons e desafios que inevitavelmente @s comunistas galeg@s temos que abordar e resolver no dia a dia da nossa atividade e intervençom.

Sob a legenda "Crise capitalista e insurreiçom popular" terá lugar sábado 21 de abril no centro social O Pichel de Compostela a XVI ediçom das Jornadas Independentistas Galegas.

Nesta ocasiom o programa conta com a presença de dous conhecidos economistas da esquerda anticapitalista: Jorge Beinstein e Miren Etxezarreta, e dous destacados revolucionários comunistas: Carlos Casanueva Troncoso e Miguel Urbano Rodrigues.

Duas palestras e um debate

Às 11 horas dará início a primeira palestra: "A crise do capitalismo", com a presença do economista argentino Jorge Beinstein, professor titular das cátedras livres "Globalizaçom e Crise" nas universidades de Buenos Aires e Córdoba (Argentina) e de Havana (Cuba), e de Miren Etxezarreta, catedrática emérita de Economia da Universidade Autónoma de Barcelona e membro do Seminário de Economia crítica Taifa.

Às 16.30 horas terá lugar a segunda palestra. Intitulada "A necessidade da insurreiçom popular" contará com Carlos Casanueva Troncoso, militante do Partido Comunista do Chile (PCCH) e secretário-geral do Movimento Continental Bolivariano (MCB), que estará acompanhado polo jornalista e militante do Partido Comunista português (PCP) Miguel Urbano Rodrigues.

As Jornadas finalizarám às 19.30 horas com o debate "Perspetivas da crise e desafios da luita popular" no qual intervirám Jorge Beinstein, Carlos Casanueva, Miren Etxezarreta e Miguel Urbano.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.