1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (13 Votos)

Boicotam em Vigo ato de exaltaçom franquista organizado polo 'Club Faro de Vigo'

170112_vigoGaliza - Diário Liberdade - A conferência organizada no Club Faro de Vigo pola presidenta e mulher do diretor do jornal Faro de Vigo, Marisa Real, foi interrompido por umha parte significativa das pessoas presentes, atrasando mais de meia hora o início.


Foto: Um momento da interrupçom do ato pró-franquista decorrido ontem em Vigo, difundida no site de NÓS-UP

Vídeo: Parte do ato de protesto filmado e publicado no site de NÓS-UP.

O ato de apresentaçom de um livro do filho do ditador fascista Francisco Franco, previsto para ontem às 20 horas na antiga sede da Reitoria da Universidade de Vigo, foi interrompido por parte do público, que gritou contra o fascismo, lembrou que "Galiza nom esquece" e protestou pola impunidade com que a extrema-direita organiza eventos de exaltaçom do genocida regime militar.

Um grupo de quatro pessoas subiu ao estrado onde se encontrava Francis Franco, tomando a palavra Xavier Moreda, cuja família sofreu em primeira pessoa a repressom em 1936, sendo filho, sobrinho e neto de pessoas assassinadas polos fascistas.

Moreda anunciou que nom iriam permitir o desenvolvimento normal de um ato apologético do franquismo, enquanto parte do público, formada por pessoas sobretodo de avançada idade, apoiava a iniciativa do 'Club Faro de Vigo' e da 'Fundación Francisco Franco'. Um dos poucos jovens apoiantes dos fascistas dedicou-se a filmar o protesto, chegando a agredir umha das pessoas que reclamavam a suspensom da palestra.

A diretora do Clube ligou entom à polícia espanhola, que enviou uns 10 elementos fardados ao local. Os polícias identificárom parte dos antifascistas e obrigárom a que abandonassem a sala, onde finalmente pudo realizar-se a conferência, passada meia hora da inicialmente prevista.

No protesto participárom pessoas ligadas à esquerda social viguesa, nomeadamente NÓS-UP, Esquerda Socialista Galega, FPG, AMI, entre outras organizaçons.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.