1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

Dispersam os novos presos políticos galegos

081211_policiaespanholaGaliza - Galizalivre - Antom, Maria, Eduardo e Teto fôrom ingressados esta segunda-feira na prisom madrilena de Soto del Real, submetidos ainda a incomunicaçom.


Ao longo do dia de ontem levantárom-lhes a medida "cautelar" da incomunicaçom e pudérom telefonar às famílias. Porém, parece que nas últimas horas a Direçom Geral de Instituiçons Penitenciárias decidiu separá-los em cárceres diferentes para dificultar a comunicaçom entre eles. Fontes de Ceivar explicam que de momento só há garantia dos novos destinos de Eduardo, que foi despertado às duas da madrugada da quarta à quinta-feira para ser conduzido à prisom de Navalcarnero (em Madrid) e de Antom, que se encontra em Aranjuez (na capital espanhola, também).

Estes traslados estám a dificultar muito a comunicaçom com as famílias, que tenhem que solicitar as visitas para este fim-de-semana. Entretanto, os presos e a presa encontram-se na cadeia sem mais roupa que a que levavam posta há oito dias, sem dinheiro e sem meios para comunicarem com o exterior.

Foto: Galizalivre


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.