1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Catalina Alonso, detida no operativo anti-independentista, fica livre sem cargos em Madrid

031211_audiencianacionalGaliza - Diário Liberdade - A quarta detida na ofensiva repressiva dos últimos dias na Galiza, Catalina Alonso, ficou livre sem cargos hoje em Madrid.


A liberdade chegou após depor diante do juiz Eloy Velasco, da Audiência Nacional, e sofrer durante três dias os rigores da antidemocrática Lei Antiterrorista.

Lendo os jornais e vendo os telejornais das diferentes emissoras e empresas, dava para pensar que Catalina, tal como o resto de pessoas detidas, fossem "terroristas" já condenados em firme, umha vez que nas páginas do El País, nos canais televisivos e nas tertúlias radiofónicas nom houvo nem a menor margem para os direitos das e dos detidos.

Também a mediática atuaçom policial fica desacreditada pola decisom judicial de deixar imediatamente livre umha das detidas, que no entanto dificilmente virá a ser compensada pola campanha de criminalizaçom nem polos dias fechada em calabouços da polícia espanhola, desconhecemos em que condiçons e sob que tratamento por parte de um dos corpos repressivos mais brutais da Europa.

À espera de pormenores sobre essas circunstáncias, fica ainda por resolver a situaçom de mais cinco galegos e galegas conduzidas a Madrid sob graves acusaçons mediáticas e policiais, que se finalmente forem levados para prisom, como os políticos e os meios burgueses reclamam, poderám chegar a botar anos à espera de julgamento, como já está a acontecer com outros presos políticos galegos.

Foto de Javier Soriano (AFP)


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.