1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (7 Votos)

Violência policial e onze pessoas detidas no despejo da Sala Yago, em Compostela

231111_syGaliza - Diário Liberdade - [Atualizado às 14:20h] Algumhas informaçons elevam já a 11 as pessoas detidas no operativo repressivo que a polícia espanhola mantém contra a ocupaçom do edifício, abandonado desde 2007.


Umha forte carga policial acaba de produzir-se nas redondezas da Sala Yago, onde continuam os protestos polo operativo policial de despejo do edifício. Mais de trinta polícias, quarenta segundo algumhas fontes, ocupam os arredores da Sala Yago, no centro histórico compostelano, enquanto efetivos do corpo repressivo espanhol se encontram no interior, sem que haja notícias sobre o grupo de pessoas que ocupam o prédio desde o dia 18 de novembro. O operativo repressivo ainda nom concluiu.

De facto, também fora da sala, há um grupo de pessoas que coreiam palavras de ordem como "um desalojo, outra ocupaçom", ou "o próximo será a Casa da Cultura", e outras contra a especulaçom imobiliária. Informaçons no twitter afirmam que som já dez as pessoas detidas pola força policial espanhola que protagoniza o operativo. Algumhas delas som vizinhos e vizinhas que protestárom contra a presença intemidante de polícias armados nas ruas do centro da capital galega, mas algum meio já afirma que houvo detidos entre as pessoas que ocupam o edifício da rua do Vilar.

As pessoas presentes na concentraçom de apoio às pessoas que ainda ocupam o edifício fam apelos para que se espalhe a informaçom e se concentrem mais pessoas em solidariedade com a ocupaçom e uso social do edifício abandonado.

Entretanto, os meios do sistema nom demorárom a intoxicar a opiniom pública, afirmando que no interior do prédio havia "material incendiário" alegadamente destinado a "preparar cócteis molotov".

Para a tarde de hoje, às 20:30h na compostelana Porta do Caminho, foi convocada umha concentraçom de repulsa à atuaçom policial desta manhã.


231111_cargaPublicado às 11.30h de 23.11.11

Polícia espanhola iniciou despejo da Sala Yago, em Compostela

Três dezenas de polícias de choque espanhóis protagonizam nestes momentos o despejo da sala Yago, na capital galega, que foi ocupada na manhá do passado dia 18 de novembro. Umha pessoa terá sido já detida no operativo repressivo.

As ameaças do presidente da Cámara de Compostela, Gerardo Conde Roa, verificárom-se com a chegada de até trinta polícias para despejar a Sala Yago, situada no centro histórico compostelano e abandonada desde 2007.

Informaçons publicadas no twitter afirmam que o despregamento policial é "espetacular" e que fôrom detetados polícias à paisana nas redondezas da sala ocupada. Estám a produzir-se identificaçons de pessoas que passam pola rua do Vilar, onde se regista certa tensom pola presença intimidante dos polícias espanhóis, que terám acedido já ao interior do local ocupado. 

As mesmas fontes falam de umha pessoa detida quando passava pola rua no momento da atuaçom repressiva, acusada de "desobediência à autoridade". Outras pessoas aplaudírom a mulher detida quando era levada polos fardados, que continuam com o operativo no momento de redigirmos estas linhas de urgência, sem que ainda tenham conseguido desocupar o edifício nem deter nengumha das pessoas participantes na ocupaçom do mesmo.

Fotos e mais informaçom: @rabudo1 (twitter).

231111_rua

23111_poliscompos

231111_rabudo

231111_maismadeira


muitapolicia


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.