1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Para um mundo 'terrível' sem mudar de direçom. Agência Internacional da Energia

201011_petroleoOil Man - [Mathieu Auzzenau, Trad. de Xoan Doldán] O mundo move-se cara um futuro “terrível” sem mudar radicalmente o seu curso, indo cara umha “enorme” elevaçom da demanda de energia,advertiu terça-feira o ministro australiano da energia, que presidiu umha reuniom interministerial da Agência Internacional da Energia em Paris (AIE).


A escassez de petróleo e a mudança climática: “terrível” dilema, diante da promessa dumha demanda de energia que, segundo a AIE, aumentaria 47% até 2050.

A AIE revisou á alça em 15% as suas previsons das necessidades de investimento mundial en energia: 1,5 bilhons de dólares ao ano, 2,6% do PIB mundial na atualidade. Umha quarta parte destes investimentos deveria dedicar-se ao petróleo, “que se torna a cada vez mais caro de extraer”dixo Fatih Birol, economista chefe da AIE.

A AIE, encarregada de aconselhar os países ricos da OCDE, estima que a cada ano, a produçom de campos de petróleo maduros declina de 2,5 a 3 milhons de barris por dia. Isto significa que o equivalente à produçom do Iraque deve destinar-se cada ano só para compensar (declaraçom um pouco menos alarmista que a que emitiu a companhia Shell).

Fatih Birol alerta

«90% de crescimento da produçom virá do Oriente Meio. Se em cinco anos, os investimentos em infraestruturas nom se concentram nesta regiom, haverá importantes implicaçons para os preços do petróleo, que se dispararám.»

Segundo o economista chefe da AIE, a porta que evitaria um aquecimento global superior a 2° C pode estar a fechar-se, segundo informa o Wall Street Journal.

O diário de negócios de Nova Iorque diz:

«A reuniom concluiu com a constataçom de que o carvom será essencial para atender o crescimento da demanda, e que a única esperança de conter o aumento de temperaturas é aguardar a invençom de tecnologias mais baratas para capturar CO2 que “finalmente permitam usá-lo de maneira mais benigna para o ambiente”.»

Traduçom ao galego em Vespera de Nada, adaptada à grafia internacional polo Diário Liberdade

Foto: Petróleo


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.