1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (32 Votos)

No Dia da Pátria em Compostela: 'Camaradas do metal', as músicas da Galiza rebelde

150711_camaradasGaliza - Diário Liberdade - Com motivo do Dia da Pátria deste ano 2011, o Diário Liberdade edita o 'Camaradas do metal', um disco composto por 14 tralhaços dalgumhas das bandas mais representativas da cena musical galega dentro dos géneros rock e metal.


Com alguns temas inéditos de bandas senlheiras como Ruxe-Ruxe (Petos furados) ou ainda das novas promessas da música galega como Íxion (Revoluçom), este novo disco pretende ser mais um contributo para divulgar o rock realizado no nosso País.

Mas nom é esta umha ediçom qualquer, o 'Camaradas do metal' é um disco solidário no qual as bandas oferecérom o seu contributo desinteressado ao cederem o seu trabalho para angariar fundos para a luita anticapitalista desenvolvida através deste portal. Para eles, o nosso maior agradecimento e admiraçom.

Ainda, para além deste trabalho musical, as pessoas solidárias com este projecto poderám contribuir comprando outros produtos que o Diário Liberdade disponibilizará na Alameda da capital galega no Dia da Pátria, ajudando assim a cobrir os gastos derivados da manutençom deste site.

Grupos e temas

Nas páginas deste diário, o fundador dos Ruxe-Ruxe e voz infatigável na defesa do nosso património musical, Vituco Neira, explicava: "Galiza é umha potência, falta é que a gente conheça a música do País". Da nossa parte, o 'Camaradas do metal' é outro novo contributo, físico pola primeira vez, para a divulgaçom do remoinho criador existente na Galiza.

Eis, já agora, o leque de temas que componhem este primeiro disco editado polo Diário Liberdade:

Abrem o trabalho os Ruxe-Ruxe com o tema inédito 'Petos furados' e os Zënzar, a seguir, com 'A força da palavra', 16 e 23 anos –respectivamente– de resistência musical monolingue em galego, um exemplo de coragem e força para o panorama das artes do nosso País.

Nao e Machina som as bandas responsáveis do relevo, dous grupos que se convertérom já e por méritos próprios em história viva do nosso rock, oferecem dous dos cortes mais enérgicos deste trabalho: 'Língua cortada' e 'Agora segue'.

Entram com força a seguir duas novas bandas que, com trabalhos editados em 2010, tenhem entrado no panorama musical galego com o intuito de abrir umha nova fenda, som os Avante!, que apresentam a musicaçom do 'Todo termina mal' de Carvalho Calero -tema editado fisicamente pola primeira vez-, e os Raiba que respondem com 'Fogar', umha música na que participárom um amplo número de representantes do nosso rock.

A seguir estes, Invivo e Kastomä, bandas com um amplo leque de concertos nas costas e que tenhem vindo a situar a música galega nos melhores cenários do País, apresentam dous temas homenagem à resistência antifascista: '1940' e 'Guerrilheiros'.

O espaço para o rock clássico chega da mao dos Fervellasverzas e dos John Deeres, energia e atitude nas músicas 'Diga-me taxista' e 'O Caminho de regresso'.

Reciclados polos míticos Ulträqäns, os Iron Maiden sumam-se também ao projecto com um 'Losfer guaus' que com toda certeza surpreenderá os mais heavys.

Fecham este disco Íxion, Ith e K-raxe. A banda reintegracionista de Compostela aporta outro dos inéditos do disco, a balada rock tingida de Glam-metal 'Revoluçom'. Por sua vez, os Ith musicam 'As Leis dos raposos' do poeta social Celso Emílio Ferreiro, numha peça gravada ao vivo e já, para por o ponto final neste primeiro volume do 'Camaradas do metal', a banda mais nova das que apresentamos, os K-raxe, fecham cheios de fúria o disco com 'Controlo do mal'.

CAMARADAS DO METAL. VOL.1#

01 – Ruxe-Ruxe – Petos furados

02 – Zënzar – A força da palavra

03 – Nao – Língua cortada

04 – Machina – Agora segue

05 – Avante! – Todo termina mal

06 – Raiba – Fogar

07 – Invivo – 1940

08 – Kastomä – Guerrilheiros

09 – Os Fervellasverzas – Diga-me taxista

10 – Os John Deeres – O caminho de regresso

11 – Ulträqäns – Losfer guaus

12 – Íxion – Revoluçom

13 – Ith – As leis dos raposos

14 – K-raxe – Controlo do mal

Preço: 5€


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.