1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Sermos Galiza impulsionará um diário digital e um semanário em papel em galego

020711_jornal_em_galegoGaliza - Galiza Hoje - Quer angariar três mil assinantes para o projeto ser viável.


Um grupo promotor de treze pessoas de distintos ámbitos sociais apresentárom nesta sexta-feira na capital da Galiza a iniciativa social Sermos Galiza, um projeto que visa criar um Grupo de Comunicaçom que gerirá um diário digital e um semanário em papel em galego.

Em concreto, participam no projeto as escritoras Marga Romeiro, Teresa Moure e Marica Campo, o professor da Universidade da Corunha José Ramom Freixeiro Mato ou o cantante e escritor Jurjo Souto, entre outros, um grupo que tentará "oferecer à cidadania um produto informativo novo e distinto", que "defenda os interesses da Galiza" em galego.

Durante a apresentaçom deste grupo de comunicaçom, os representantes de Sermos Galiza vírom "urgente e necessário" este projeto num "momento de asfíxia dos meios em galego", polo que encorajárom aos setores "mais conscientes, dinámicos e críticos" da cidadania a "se comprometerem ativamente", indicando "que este é um projeto aberto a todo aquele que quiger um meio destas caraterísticas".
"Um projeto como este vai recolher o entusiasmo e a energia de muitos que se resistem a que a Galiza desapareça", assinaláron os integrantes da iniciativa, que formalizarám agora os apoios já solicitados e desenvolverám umha campanha para angariar de novos colaboradores.

Com este fin, estabelecerám contatos com associaçons e entidades do tecido social galego, que "mostrárom o seu interesse em contribuir ao nascimento desta iniciativa", dado que o objetivo é o projeto se manter por si próprio, sem dependências empresariais ou institucionais".

"Estamos vendo como o Governo galego pode, quando quer, aprisionar ou facer desaparecer meios de comunicaçom que non lhe interessam e, por isso, a nossa baza é a independência e o compromiso firme dos lectores", sentenciaron os promotores.

3.000 assinantes

Para o projeto ser viável, o grupo acha necessário o apoio de um mínimo de 3.000 assinaturas e um capital social coletivo, evitando acionistas maioritários.

Aliás, segundo explicárom, o novo meio de comunicaçom terá no galego "um sinal de identidade e um eixo chave de definiçom", aproveitando também "sinergias comunicativas com os meios portugueses".

O novo meio terá como "eixos" a "independência" e a "pluralidade", polo que "fugirá" tanto "do submetimento ao mercado publicitário" como da "propriedade empresarial de capital único".


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.