1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Votos)

[Vídeo e fotos] Feminismo galego contesta na rua aprovaçom da reacionária Lei de Família

280611_lfGaliza - Diário Liberdade - Dúzias de pessoas concentrárom-se às portas do Parlamento autónomo da Galiza, em Compostela, convocadas por umha plataforma de organizaçons feministas, para mostrar o rejeitamento à Lei de Família que se aprovou no interior no dia de hoje.


A concentraçom às portas do Parlamento do Hórreo prolongou-se durante várias horas, com cantos e palavras de ordem contra o caráter reacionário e patriarcal do projeto de Lei de Família apresentado no interior do Parlamento polo governante Partido Popular.

A Lei foi finalmente aprovada graças à maioria absoluta do PP, com os votos contra da oposiçom parlamentar (PSOE e BNG), enquanto no exterior se denunciava o peso da seita católica Opus Dei na redaçom da lei, que tenta reduzir a mulher a um papel reprodutivo, desmantelando o Serviço Galego de Igualdade e criando novos organismos de orientaçom reacionária e patriarcal. É o caso do Conselho Galego da Família e o Observatório Galego da Família, destinados a afirmar o modelo familiar de inspiraçom católica e a combater o direito ao aborto que a legislaçom atual reconhece, nem que seja parcialmente.

Tal como denunciam as entidades convocantes da concentraçom de hoje, a nova norma legal evita enfrentar problemas como a feminizaçom da pobreza ou a violência machista, evitando compromissos das administraçons públicas para inverter umha tendência histórica que a atual crise capitalista só está a intensificar.

A concentraçom feminista foi vigiada de perto pola numerosa polícia espanhola presente às portas da sede parlamentar, sendo identificadas várias mulheres participantes no protesto, como pode ver-se no vídeo abaixo. Tais identificaçons poderám anunciar eventuais multas administrativas, o que é habitual durante mobilizaçons populares nas ruas da Galiza como forma de repressom de baixa intensidade.

Mais informaçom sobre a Lei de Família aprovada hoje no Parlamento da Galiza aqui.

Fotos e vídeo do Diário Liberdade.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.