1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Polo direito a estudar em casa


Galiza - Agarimar - 010611_lar-doce-lar Diante do ataque à criança através da Lei de apoio à família e à convivência da Galiza, e após o encontro do dia 15 de maio, desde a Associaçom galega de mães e pais -Agarimar- da comarca de Vigo, sublinhamos:


-Apoiamos todas as mobilizaçons convocadas polas pessoas e famílias que educam na casa. A elas corresponde a iniciativa e o protagonismo.

-Ponhemos a disposiçom destas pessoas e famílias todos os recursos humanos e materiais do coletivo.

-Achamos absolutamente necessário para avançarmos na normalizaçom do ensino doméstico no nosso país a criaçom dumha Coordenadora galega polo reconhecimento e regulaçom do ensino doméstico, ao estilo da coordenadora catalá que tam bons resultados atingiu no seu país.

-De continuar o recrudecimento da legislaçom espanhola contra o ensino doméstico na Galiza, sublinhamos a importáncia de contarmos na outra beira do Minho com a alternativa portuguesa, país onde o ensino doméstico tem amparo legal.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.