1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (9 Votos)

Luz Fandinho: Homenagem a umha vida de luita

luzGaliza - Diário Liberdade - Quase 130 mulheres participárom numha emotiva homenagem à histórica luitadora compostelana e galega, Luz Fandinho, na passada sexta-feira, 18 de março.


A noite arrancou com um vídeo que recolhia multidom de imagens de diferentes etapas da vida de Luz, desde a sua estadia na Argentina até a sua participaçom em numerosas manifestaçons e atos ao longo da Galiza nas últimas décadas.

Um cartom elaborado polo escritor Séchu Sende com a imagem de Luz Fandinho increpando a um polícia imortalizou a sua participaçom na histórica jornada do dia 8 de fevereiro de 2009 contra a presença de 'Galicia Bilingue' nas ruas de Compostela. O cartom foi repartido entre as mulheres assistentes, junto a um livro de poemas de Luz, editado para a ocasiom.

Após a ceia, o teatro e a poesia, nas vozes de Marilar Aleixandre, Ana Romani, Andrea Nunes ou Concha Roussia entre outras, deu passagem à música de Ugia Senlhe e do grupo Havê-las Hai-nas, que amenizárom a velada até bem entrada a madrugada.

Este acto serviu de merecida homenagem a toda umha vida de luita insubornável e de compromisso com o povo galego.

210311_fandinho


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.