1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

As mulheres das candidaturas soberanistas e anticapitalistas do sul da Galiza perante o 8 de Março

070311_candidaturasGaliza - Ponte Areias de Esquerda - As mulheres que integramos as candidaturas municipais de esquerda soberanista e anticapitalista galega Salvaterra de Esquerda, Ponte Areias de Esquerda e Porrinho de Esquerda, realizamos domingo 6 de Março um encontro para analisar e debater a problemática específica que padecemos as mulheres por este sistema machista e patriarcal.


Com a crise capitalista nom só persistem as discriminaçons e opressons históricas, também se incrementam as desigualdades em todos os aspectos das nossas vidas. Sobre nós recai a responsabilidade de manter a economia familiar com menores ingressos; temos os piores trabalhos, os temporais e de menor salário; cobramos menos que os homens nos mesmos postos; com os salários tam baixos a possibilidade de separar-nos ou divorciar-nos esfuma-se; a falta de serviços sociais públicos ocasiona que sejamos nós as que adiquemos todo o nosso tempo "livre" ao cuidado da casa, das crianças e de familiares doentes e idosos; como consequência de todo isto as nossas pensions som e serám mínimas, no caso de ter "direito" a receber algumha; os nossos corpos seguem a ser considerados objectos e trofeus; a nossa sexualidade nom está reconhecida pois os nossos papeis na vida só podem ser dous: maes e esposas; sofremos a violência machista todos os dias de múltiplas formas, desde a verbal até a física; e assim poderiamos seguir numha interminável listagem.

Por todas estas razons negamo-nos a que o nosso espaço "natural" continue a ser a casa e o mundo privado.

Nós, as mulheres das candidaturas de Salvaterra de Esquerda, Porrinho de Esquerda e Ponte Areias de Esquerda, reclamamos o nosso direito a ocupar também o espaço público. Somos conscientes que a política é um âmbito tremendamente masculinizado, feito por homens e para homens.

Por isso nom queremos, nem podemos deixar passar esta oportunidade de fazer ouvir as nossas propostas e necessidades, fazendo de este 8 de Março, Dia Internacional da Mulher Trabalhadora, umha data reivindicativa que denúncia todas as formas de opressom, exploraçom e dominaçom que padecemos polo único facto de sermos mulheres trabalhadoras galegas.

O projecto político do que formamos parte considera fundamental transformar de raíz a política institucional vigorante, combatendo o machismo em todas as suas formas e manifestaçons.

É por isso que após ter avaliado a situaçom atual de Ponte Areias, Porrinho e Salvaterra comprometemo-nos a aplicar as seguintes propostas programáticas:

1. Elaboraçom e posta em andamento de um Plano de Igualdade.

2. Políticas efectivas em prol da igualdade de oportunidades no âmbito laboral.

3. Criaçom de políticas laborais específicas destinadas a fomentar a independência económica das mulheres. Estabelecerá-se também um plano concreto para mulheres afectadas pola violência machista.

4. Promoçom de cooperativas de mulheres mediante ajudas e subsídios especiais de toda forma de trabalho cooperativo conformado exclusivamente por mulheres.

5. Alargamento paulatino da rede de infantários públicos com horário flexível, adaptado ao mercado laboral.

6. Criaçom de um serviço municipal de baby-sitters com apoio da Junta da Galiza, para atendimento e assistência das ciranças em casa.

7. Criaçom de umha rede de andares gratuitos para as mulheres vítimas da violência machista e para seus filhos e filhas, se tiverem.

8. Cursos de autodefesa para as mulheres, especialmente para as adolescentes.

9. Plano Municipal de Alfabetizaçom de Mulheres com o objectivo de erradicar o analfabetismo, atender á formaçom integral de adultas e introduzir a utilizaçom das novas tecnologias entre as mulheres com mais de 40 anos.

10. Utilizaçom de umha linguagem nom sexista em todos os âmbitos públicos.

11. Retirada de subsídios e ajudas a todos aqueles meios de comunicaçom que mostrarem umha imagem denigrante das mulheres.

12. Criaçom de um Centro de Orientaçom sexual, especialmente dirigido as moças, mas nom só.

13. Fomento de ajudas públicas ao associacionismo das mulheres.

14. Fomento do desporto feminino de base.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.