1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Honduras: jornalista assassinado por esquadrons da morte

170310_hondurasmortes.jpg Primeira Linha - Mais um assassinato de um militante da resistência popular hondurenha foi denunciado nestes dias.


Desta volta a vítima dos esquadrons da morte foi o jornalista Nahún Palacios, membro da resistência popular que era assassinado a tiro por desconhecidos na  noite do domingo na localidade de Tocoa. No ataque também ficavam feridas de gravidade mais duas pessoas. Este mesmo jornalista fora vítima de ameaças e intimidaçons por parte de militares hondurenhos por realizar o seu trabalho informativo em contra do golpe de Estado de 2009.

Já som muitos os crimes cometidos polo regime surgido do golpe de Estado contra o presidente Manuel Zelaya na sua perseguiçom sistemática de pessoas e organizaçons opostas ao mesmo. Neste mesmo mês,  a resistência hondurenha denunciou o assassinato de dous membros do movimiento camponês, Ramón Ulises Castellanos e Miguel Sauceda, executados por militares encapuzados e encontrados à beira de umha estrada perto da comunidade de El Naranjo, no departamento de Atlántida. Também em Fevereiro era assassinada a sindicalista Claudia Larissa Brizuela na cidade de San Pedro Sula.

A Frente Nacional de Resistência Popular implica directamente nestes crimes e na repressom o novo presidente das Honduras, Porfirio Lobo, continuador do projecto do golpista Micheletti após as fraudulentas e ilegítimas eleiçons decorridas a finais do ano passado. Mas enquanto nas Honduras o regime da oligarquia e do imperialismo norte-americano viola todos os dias os direitos humanos mais elementares para eliminar toda oposiçom popular, os meios de desinformaçom das “democracias” ocidentais dam por superado e esquecido este conflito enquanto atacam as revoluçons cubana e bolivariana. Nem a mais mínima condena por parte dos autoproclamados “defensores dos direitos humanos”, nem a mais pequena notícia que informe da grave situaçom que sofre o povo hondurenho.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.