1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

5dec ambulatorioGaliza - ODS Coia - Case un mes despois das xornadas: “Ambulatorio de Coia. Un espazo, novos usos" vóltase a chamar a todas as veciñas e colectivos da cidade a unha XUNTANZA sobre o AMBULATORIO abandonado da rúa Porriño. Será este SÁBADO 5 de decembro a partires das 18:00 nos locais da parroquia do Cristo da Vitoria de Coia (r/Baiona 9, Vigo).


O edificio segue pechado e sen uso. Na cidade escóitanse algunhas voces sobre a necesidade de darlle unha nova vida ao Xeral, pero do ambulatorio nin goberno central, nin Xunta, nin Concello de Vigo din nada. "Como en tantas ocasións as veciñas teremos que buscar por nós mesmas solucións aos nosos problemas"- explican do ODS Coia. Por iso este primeiro sábado de decembro voltan a xuntarse para ver "que pasos damos en relación a esta cuestión".


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.