1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

IMG 3301-298x248Galiza - BRIGA - O correio comarcal da Corunha recebeu umha mensagem em que se recolhem várias instantâneas dumha cêntrica entidade bancária sinalada com a palavra LADRONS sobre a sua fachada. A localizaçom corresponde-se com umha entidade das artérias principais da cidade, a Avenida de Fisterra.


As imagens mostram a realizaçom deste ato de resposta realizado num contexto de socializaçom do conhecimento das práticas mafiosas e do proveito que obtenhem do nosso trabalho as entidades financeiras. A sua solvência, garantida com recortes e com a entrega das nossas contribuiçons através do Estado espanhol, compara-se odiosamente com a inassistência, a marginalizaçom e a condena à miséria de milhons de pessoas que entregamos a riqueza da nossa força de trabalho a salvar os negócios especulativos daqueles à cabeça do sistema socioeconómico vigente. Nomeadamente o daquelas pessoas jovens que ou nom podemos ou nos incorporamos ao mercado de trabalho mais precarizado da chamada “democracia” espanhola.

De BRIGA parabenizamo-nos deste espírito de rebeldia e de nom ficar calad@s nem parad@s, tal como a nossa campanha nacional em andamento pretende fazer coalhar na mocidade.

QUE NOM TE DEIXEM “PARAD@”. REVOLTA-TE!

 

IMG 3294-533x400


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.