1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

palhasosGaliza - Semente - Pirritx, Porrotx eta Marimotots som uns palhasos euskalduns que levam mais de 25 anos espalhando o euskera e a sua alegria polas vilas de Euskal Herria. Desde que pugerom o naris vermelho por primeira vez tenhem actuado centos de veces, gravados varios CD´s e DVD´s e som umhas personagens fundamentais no processo de normalizaçom do euskera entre as mais cativas de Euskadi.
A medida que o seu projecto se foi consolidando e convertindo numha referencia da infancia para varias geraçons de bascas, decidirom dar um saltinho alem das suas fronteiras e gravar pequenos documentais com os que ensinar as mozas bascas as realidades doutros povos. Assim forom gravar a Palestina, ....e agora com este fim venhem a Galiza.


Pirritx, Porrotx eta Marimotots visitarám as terras galegas a finais do mês de abril. Convidados pola Semente, iniciativa promovida polo centro social Gentalha do Pichel que busca crear um espaço educativo infantil para imersom em galego para as nossas crianças, os dous palhasos bascos e os seus acompanhantes passaram 4 dias na Galiza conhecendo a nossa realidade e participaram em diversos actos de distinta natureça:
- O 27 de abril visitarám a cidade de Compostela e participarám numha Jornada de Educaçom Infantil que se celebrará nesta mesma cidade.
- O 28 de abril, domingo, participarám um concerto com o grupo Sonoro Maxim na Nave de Vidam.
- O 29 de abril, visitarám o projecto popular da Semente e conhecerám parte da costa galega.
- O 30 de abril, já voltando para Euskadi, pararám no Courel para conhecer o Apalpador.
Durante estes dias Pirritx eta Porrotx gravarám imagens de todo aquilo que vaiam conhecendo para dar-lhes a conhecer as nenas bascas o nosso País.

Mais informaçom: Katxiporreta

Foto: Katxiporreta


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.