1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (5 Votos)

060313 homenagemGaliza - Diário Liberdade - O Consulado da República Bolivariana da Venezuela em Vigo reuniu hoje centenas de pessoas, maioritariamente militantes de organizaçons da esquerda, o nacionalismo e o independentismo, para render tributo a presidente venezuelano.


Foto: Um momento da intervençom de Xavier Moreda no Consulado da Venezuela em Vigo.

Num ato conduzido polo presidente da Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana (AGARB), Xavier Moreda, representantes de diferentes organizaçons políticas, sindicais e sociais da esquerda galega tomárom a palavra para lembrar o contributo de Hugo Chávez para a libertaçom da Pátria Grande Latino-Americana e do conjunto da humanidade frente ao imperialismo e ao capitalismo.

Passadas as 19 horas, o salom de entrada ao Consulado estava cheio de centenas de pessoas e numerosas bandeiras da Pátria Galega. Xavier Moreda iniciou o ato de homenagem dando leitura a um texto do marxista argentino Néstor Kohan, dedicado a sublinhar a importáncia da figura política do líder bolivariano.

Também Mónica Chacín, Cônsul venezuelana em Vigo se dirigiu às pessoas presentes, tendo que interromper o seu discurso afetada pola emoçom do momento.

Luisana Sánchez Cohen, vicecônsul da República Bolivarina na Galiza, também muito emocionada, deu leitura a um belo texto exaltando a figura e legado político de Hugo Chávez.

A seguir, falárom representantes das diferentes organizaçons presentes: CIG, BNG, AGE (IU e Anova), NÓS-UP, CUT, CdaGz-PCPE.

O canto do Hino da República Bolivariana da Venezuela, as palavras de ordem em lembrança de Chávez e os vivas à Venezuela revolucionária encerrárom o ato de homenagem galega ao grande líder bolivariano falecido nesta terça-feira dia 5 de março.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.