1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

emigracionigadiGaliza - O Facho - O vindouro dia 12 de Março, terça (martes), o Doutor em Psicologia, José V. Martínez-Romero Gandos, falará dentro do ciclo, Língua, Literatura e Naçom. A sua charla versará sobre: Ricardo Palmás Casal-Um galego do além-mar


Martínez-Romero Gandos, é filho de emigrantes da Terra de Montes desenvolveu na Argentina umha dilatada actuaçom na Colectividade galega emigrada no Rio da Prata, participando na vida cultural galega da emigraçom desde 1960 até o seu retorno definitivo à Terra no 2002. Nessa actividade na emigraçom acada diferentes cargos institucionais sendo os principais: Presidente da Associaçom Argentina de Filhos de Galegos, Presidente da Sociedade de Campo Lameiro e Presidente da Uniom de Associaçom Galegas da República Argentina. Assim mesmo levou adiante em B. Aires, por vários anos, a audiçom radial "Nós, os galegos. Galiza como Naçom", exclusivamente adicada a espalhar música, cultura, comentários e novidades da nossa Terra.

Acadou o grao académico de Doutor em Psicologia com umha Tese sobre os galegos emigrados ao Rio da Prata. Foi Director da Licenciatura em Psicologia da Universidade del Salvador (B. Aires). Professor Universitário na Cátedra de Psicologia da Personalidade na Universidade del Salvador (B. Aires).

Actualmente é assessor da Comissom Interseccional de Imigraçom do Colegio Oficial de Psicólogos de Galiza. Integrante do Programa de Atençom a Vítimas da Violência Doméstica, organizado polo Colegio de Psicólogos de Galiza. Desde maio de 2004. Tem numerosos trabalhos publicados, conferencias e presentaçons em Congressos da sua especialidade.

Dia: 12 de Março do 2013 – Hora: 7,30 do serám

Local: R. Academia Galega R/ Tabernas nº 11-

Cidade Velha – A Corunha

J. Alberte Corral Iglesias

Secretário d'O Facho


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.