1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

mercadosoho-feira-1Galiza - SLG - O Sindicato Labrego Galego e o Concello de Teo, no marco do Mercado de Alimento Labrego dos Tilos, celebrará MAÑA sábado, 22 de decembro, a Festa do Inverno. Con este evento, os labregos e labregas que dan vida a este mercado queren celebrar a entrada da nova estación e festexala coas persoas que acudan a mercar ese día.


Quen se achegue ao Mercado de Teo mañá, poderá gorentarse con petiscos elaborados por labregos e labregas con alimentos da terra a un prezo simbólico, atopar postos de artesanía a maiores dos de venda de alimentos ou escoitar o bo facer da formación de música tradicional Requinta Follas Novas. E iso sen esquecer a ampla oferta de produtos locais e de tempada que, como cada sábado, porán calidade e saúde na cesta de quen faga alí as súas compras. A Festa do Inverno comezará ás 11:00 horas e será na praza do Mercado dos Tilos, en Teo. ¡AGARDÁMOSVOS!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.