1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)


Galiza - Colectivo Buril - 291112 burilO Colectivo Cultural Buril organiza umha Jornada pola Dignidade para o próximo sábado, 1 de dezembro, na praça de Abastos de Burela, a partir das 19:00 horas. 


A jornada começará com um Magusto Popular, onde se repartirám castanhas assadas de graça a todas as pessoas assistentes. Às 22:00 horas, lera-se um manifesto simultáneo e às 22:30 horas, dará começo o Des-Concerto Expansivo a cargo das bandas Marosa Jazz Project, Medio Quinhón, Skohlma e The Broken Revenge. Os concertos serám de balde e serviram-se bebidas a preços populares.

Com esta actividade, o Buril quer soma-se ao Des-Concerto Expansivoprogramado pola plataforma socio-cultural Burla Negra, coincidindo com o 10º aniversário da Marea da Dignidade que enchia as ruas de Compostela o 1 de dezembro de 2002, para protestar ante a incompetência das pessoas responsáveis pola nefesta gestom na catástrofe ecológica do petroleiro Prestige nas costas galegas.

Dez anos depois, quer-se rememorar o célebre Concerto Expansivo que tinha lugar o 1 de Fevereiro de 2003, no que se celebrarom mais de 150 actuaçons musicais, teatrais, plásticas e audio-visuais simultáneas por toda a Galiza. Tal como informa a Burla Negra desde o seu web, trata-se de umha iniciativa aberta a toda formaçom musical, teatral ou artística em regime de auto-organizaçom e a todas as salas, bares, espaços, colectivos... que se queiram somar.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.